Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرمزها در پی کسب ششمین عنوان قهرمانی خود در رقابت های لیگ قهرمانان هستند.

طرفداری - دو تیم رئال مادرید و لیورپول، شنبه پیش رو (5 خرداد) در چارچوب فینال رقابت های لیگ قهرمانان مقابل هم صف آرایی خواهند کرد.

به گزارش dailypost، مارک لاورنسون، مدافع سال های دور لیورپول بر این عقیده است که شاگردان یورگن کلوپ توانایی لازم برای شکست رئال مادرید را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این باره می گوید:

پس از تماشای بازی های لیورپول در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان، احساس می کنم آن ها در نهایت جام را بالای سر خواهند برد. در بازی خانگی برابر رم، کاریوس یک اشتباه بزرگ داشت اما توپ تبدیل به گل نشد. در بازی برابر سیتی نیز شانس با لیورپول یار بود. گاهی اوقات همه اتفاقات بازی در جهت مثبت و به نفع شما رخ می دهند. مطمئن هستم لیورپول کار بسیار سختی در برابر رئال خواهد داشت، اما در نهایت، به هر طریق ممکن، آن ها عنوان قهرمانی را کسب خواهند کرد.

لاورنسون همچنین در خصوص آینده صلاح در لیورپول گفت:

وضعیت صلاح در لیورپول، مشابه وضعیت هری کین در تاتنهام است. در حال حاضر به نظر نمی رسد هیچ یک از آن ها قصد ترک تیم خود را داشته باشند. صلاح فصل فوق العاده ای را سپری کرده است و فکر می کنم از بازی در لیورپول و زیر نظر کلوپ لذت می برد. او از حمایت هواداران نیز به طور کامل برخوردار است. آیا او می خواهد یک فصل دیگر با حقوق هفتگی 100 هزار پوند در لیورپول بازی کند؟ شاید واقعا اینگونه است، ما از آنچه در ذهن او می گذرد اطلاع نداریم. با این وجود، به گذشته لیورپول نگاه کنید، همه فکر می کردند که تورس، سوارز و کوتینیو جایگزینی در تیم نخواهند داشت، اما حقیقت چیز دیگریست.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لژیونرهای ایرانی فاتح لیگ قهرمانان اروپا

تیم فوتسال پالما اسپانیا با شکست بارسلونا قهرمانان لیگ قهرمانان اروپا شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتسال پالما در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بارسلونا رفت که این دیدار با نتیجه ۵-۱ به سود پالما به پایان رسید و این تیم برای دومین سال متوالی قهرمان اروپا شد.

پالما ابتدا با یک گل عقب افتاد اما در ادامه با توانست دو گل به ثمر برساند و نیمه نخست را برنده به رختکن برود. در نیمه دوم پالما موفق شد ۳ گل را به ثمر برساند تا با پیروزی ۵ بر یک قهرمان اروپا شود.

در این دیدار مسلم اولادقباد برای تیمش دقایقی به میدان رفت اما حسین طیبی این دیدار را به علت مصدومیت از دست داده بود.

دیگر خبرها

  • برتری 4-0 لیورپول مقابل بارسلونا و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (2019/5/7) / فیلم
  • تاریخ‌سازی فرعون در لیگ جزیره
  • کاش در آخرین بازی‌ام باران بیاید تا اشک‌هایم را نبینند
  • کلوپ با برد مقابل تاتنهام به استقبال وداع از آنفیلد می‌رود
  • لژیونرهای ایرانی فاتح لیگ قهرمانان اروپا
  • کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم
  • پالما قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان اروپا شد
  • گل ستاره لیورپول آنفیلد را منفجر کرد (عکس)
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • تغییرات در کندو؛ رویس می‌رود، کلوپ می‌آید؟