Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشید اسماعیلی یکی از بهترین پاسورهای لیگ قهرمانان بود. او بازی‌های درخشانی برای استقلال انجام داد و گل‌های خوبی ساخت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرشید و تیام، مهارنشدنی به نظر می‌رسیدند. فرشید پاس می‌داد و تیام گل می‌زد. هماهنگی این دو باعث شد تا بتوانند کامل‌کننده یکدیگر باشند، به شکلی که حتی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا هم به آنها توجه ویژه‌ای داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا همان‌طور که برای مامه تیام پیشنهاد خوب رسیده، باشگاه‌های عربی خواهان جذب فرشید اسماعیلی هم شده‌اند. این بازیکن دو فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد ولی مثل تیام توانسته یک بند در قراردادش جا دهد. تیام در حال حاضر ۴ میلیون دلار از الهلال پیشنهاد دارد و می‌تواند با پرداخت ۲۰۰ هزار دلار به استقلال آزاد شود و برود. اسماعیلی هم دقیقاً چنین شرایطی دارد. فرشید هم موفق شد در قراردادش چنین‌بندی را برای فسخ بگنجاند. او در صورتی که ۲۰۰ هزار دلار بپردازد، می‌تواند رضایتنامه‌اش را بگیرد و از استقلال برود. خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که او با پیشنهادی جدی روبه‌روست و این احتمال وجود دارد که عازم قطر شود. حالا تصور کنید اگر اسماعیلی هم بخواهد جدا شود، چه اتفاقی می‎افتد؟ استقلالی‌ها زوج طلایی خود را در از دست می‌دهند. او این روزها سکوت کرده و فعلاً در حال استراحت است ولی به باشگاه گفته پیشنهاد خارجی دارد و می‌‎خواهد برود. یکی از دلایلی که باعث شده تا فرشید برای گرفتن این تصمیم راغب باشد، بحث‌های مالی است. اسماعیلی در این چند سال با وجود آنکه همواره جزو خوب‌های استقلال بود اما درآمد خوبی نداشت و معمولاً استقلال پول‌هایش را به طور کامل پرداخت نکرد. او به همین دلیل تصمیم گرفته به خارج از ایران برود و پول خوبی دربیاورد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال

به گزارش ورزش‌ سه، فرشید باقری هم یکی از بازیکنان مس‌ رفسنجان به شمار می‌رود که با حضور محرم‌ نویدکیا توانسته به روزهای اوج خود برگردد و پس از چند حضور تاثیرگذار سرانجام در مصاف دربی کرمان پایش به گلزنی هم باز شد.  نمایش باقری در این هفته‌ها هواداران استقلال را به یاد نمایش‌های این تیم در قبلی قم انداخته که در ادامه به استقلال پیوست، اما در استقلال نتوانست به چیزی که در ذهن داشت دست پیدا کند.  

مس رفسنجان با محرم نویدکیا در ۱۱ بازی قبلی خودش در لیگ و جام حذفی ۱۷ گل به ثمر رسانده که هیچ‌کدام به صورت مستقیم از روی نقطه کرنر به دست نیامده بود،  تا اینکه در نیمه دوم بازی مقابل گل‌گهر در دربی کرمان که با تساوی یک بر سم تمام شد، هافبک دفاعی جنگنده نارنجی‌پوشان رفسنجانی ارسال دقیق سعید واسعی دیگر ستاره این روزهای تیم‌ نویدکیا را به گل تبدیل کرد.

البته خبر بدی هم در این مسابقه به کادر فنی مس از زمین مخابره شد و فرشید باقری در دقیقه ۹۰ با دریافت کارت زرد چهار اخطاره شد تا بازی بعدی تیمش مقابل صنعت نفت در آبادان را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد!
  • پایان تلخ ستاره وفادار؛ جدایی پس از ۱۲ سال!
  • صالح، ستاره‌ای برای تمام خطوط استقلال!
  • نخستین تصویر از بازگشت حجازی به استقلال
  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 
  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال
  • خطیر برکنار و سمیعی سرپرست استقلال شد
  • مورایس از سوال درباره ستاره های سپاهان عصبانی شد و نشست را ترک کرد
  • علی خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد؛ ادعای یک خبرگزاری
  • اولین خروجی لیورپول بعد از کلوپ مشخص شد