Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: فتح خرمشهر نشان داد که می توان با مقاومت و تبعیت بی چون و چرا از ولی فقیه و مدیریت الهی همه مشکلات را حل کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار جواد مولودی در گفت و گو با اروم نیوز با اشاره به فرارسیدن سالروز فتح خرمشهر، اظهار کرد: فتح خرمشهر، در حقیقت فتح الفتوح بود و این روز را به همه رزمندگان، ایثارگران، آزادگان و خانواده های معظم شهدا تبریک عرض می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: رزمندگان دلیر اسلام و ملت ایران اسلامی ثابت کردند که می توانند با تکیه بر نیروی داخلی و ایمان و توان رزمندگان اسلام بر قدرت های بزرگ عالم غلبه کنند.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر بر اساس محاسبات عادی و نظامی غیرممکن بود، گفت: رزمندگان اسلام با مدیریت الهی ولی فقیه زمان این امر ناشدنی را شدنی کردند.

مولودی با اشاره به اینکه فتح خرمشهر می تواند الگوی خوبی برای غلبه بر مشکلات باشد، تصریح کرد: فتح خرمشهر نشان داد که می توان با  مقاومت و تبعیت بی چون و چرا از ولی فقیه و مدیریت الهی همه مشکلات را حل کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه می توان خرمشهرهای اقتصادی و فرهنگی را با تکیه بر ایدئولوژی فتح خرمشهر، فتح کرد، گفت: می توان با تکیه بر ایدئولوژی هایی که زمینه ساز فتح خرمشهر شد، در زمینه های مختلف فرهنگی و اقتصادی شاهد فتوحات مختلف باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۲۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر

 سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی مناطق آلوده در سطح شهرستان خرمشهر، توسط ماموران انتظامی به مرحله اجرا درآمد.

به گفته او با اجرای این طرح ماموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضائی، ۱۶ نفر متهم متواری و تحت تعقیب را در شهرستان خرمشهر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند، تاکید کرد: به جهت حفظ آسایش و آرامش شهروندان، طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده در نوبت‌های متعدد و با تمام توان اجرا خواهد شد.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • پیام فرمانده ارتش؛ پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • «وعده‌ صادق» روح تازه‌ای به رزمندگان مقاومت دمید
  • دوران تهدید ملت ها به پایان رسیده است/روح تازه در رزمندگان مقاومت
  • ۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند
  • عزت ایران با ایمان