Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زنجان - ايرنا - معاون صنايع کوچک شرکت شهرهاي صنعتي استان زنجان گفت: طرح ها و واحدهاي مستقر در ناحيه ها و شهرک هاي صنعتي مشرف به شهرهاي زير 10 هزار نفر مشمول دريافت تسهيلات اشتغال روستايي هستند.

ايرج احمدي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: صاحبان طرح ها و واحدهاي مستقر در ناحيه ها و شهرک هاي صنتعي مشرف به شهرهاي زير 10 هزار نفر جمعيت استان مي توانند از طريق سايت سامانه اينترنتي WWW.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

KARA.MCLS.GOV.IR به ثبت نام براي اخذ تسهيلات اقدام کنند.
به گزارش ايرنا به گفته مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان زنجان، سهم اين استان از تسهيلات اشتغال روستايي 2 هزار و 850 ميليارد ريال است که در مرحله نخست اجراي طرح، يک هزار ميليارد ريال تسهيلات با کارمزد 6 درصد به متقاضيان پرداخت مي شود.
احمدي ادامه داد: 34 طرح و واحد صنعتي مستقر در 2 ناحيه صنعتي استان براي دريافت تسهيلات اشتغال ثبت نام کرده اند که تا کنون 17 طرح به تاييد کميته فني بررسي طرح هاي اشتغالزاي استان در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي رسيده است.
هم اکنون 2 ناحيه صنعتي در شهرستان هاي طارم و ايجرود با زمينه فعاليت در صنايع فلزي کشاورزي در استان زنجان داير هستند.
معاون صنايع کوچک شرکت شهرهاي صنعتي استان زنجان از شناسايي پنج محدوده ديگر براي تاسيس ناحيه هاي صنعتي براي استقرار صنايع کوچک در اين استان خبر داد و گفت: زمين هايي در شهرستان هاي خدابنده، طارم و سلطانيه براي اين منظور واگذار شده و تامين امکانات زيرساختي آنها در دستور کار است.
7312/6085
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۵۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: رویکرد اشتغال و توانمندسازی کمیته امداد مانعی در برابر تولید فقر است و در این باب باید نگاه درست و واقع بینانه داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، علیرضا حسین نژاد در نشست با منتخب مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ۴۴ هزار خانوار در اوج مناعت طبع و عزت شایسته تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل هستند که در این راستا تلاش می‌کنیم تا در بخشها و حوزه‌های مختلف در حد وسع و توان کمک حال و یاریگر این خانواده‌ها باشیم.

وی افزود: همه ساله بخشی از این مددجویان با تولید اشتغال و کار شایسته و دریافت تسهیلات بانکی از چرخه حمایت مستقیم خارج می‌شوند که در این راستا سال گذشته خودکفایی ۲۰۰۰ نفری مددجویان کمیته امداد استان را شاهد بودیم.

حسین نژاد بیان: کرد پرداخت تسهیلات بانکی برای مددجویان معرفی شده دارای طرح اشتغالزایی در قالب تبصره ۱۸ در حال پرداخت است که انتظار می‌رود بانک‌های عامل تا نیمه اول امسال به تمام تعهدات خود در حوزه پرداخت تسهیلات کم بهره همتی مضاعف داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: اشتغال تولید شده برای مددجویان کمیته امداد از جنس اشتغال مولد و پایدار است و با کمترین انحراف همه تسهیلات در مسیر اشتغال مددجویان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: در کنار بحث اشتغال و توانمندسازی مددجویان ساخت مسکن با همت خیران و نهادهای حمایتی و انقلابی در حال انجام است تا هیچ مددجوی فاقد سرپناه در روستاها نداشته باشیم.

حسین نژاد از منتخب مردم مشگین شهر در مجلس به خاطر نگاه ویژه به رفع مشکلات و آسیب‌های مددجویان تحت حمایت کمیته امداد قدردانی کرد و گفت: امیدواریم مجلس دوازدهم مجلس حامی محرومان و نیازمندان بوده و با قوانین کارآمد به رفع فقر در کشور بیش از گذشته کمک کند.

کد خبر 748132

دیگر خبرها

  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • ۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد
  • بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است
  • رتبه نخست استان همدان در تحقق اشتغال به رزن رسید
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • تحقق ۱۱۴ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان بهار