Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ایرج شهین باهر سه شنبه شب در مراسم افتتاح زمین چمن مصنوعی شهدای حکم آباد (میدان قره بیگ) افزود: زمانی شاکله و بدنه اصلی تیم ملی کشورمان را بازیکنان خطه آذربایجان و تبریز تشکیل می دادند ولی اکنون با آن سابقه درخشان و طولانی فوتبال در این منطقه، حتی یک فوتبالیست از تبریز در ترکیب تیم ملی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، توسعه کاربری های ورزشی و فضای سبز را از ضروری ترین نیازهای هر شهری اعلام و اظهار داشت: اکنون بسیار خوشحالیم که شاهد افتتاح پارک محله ای و زمین چمن فوتبال در محلات کم برخوردار و پر تراکم شهر هستیم.
شهردار تبریز کاربری های ورزشی و فضای سبز را 2 نیاز اساسی شهر دانست و یادآوری کرد: از آنجایی که این کاربری ها درآمدزایی مورد انتظار شهرداران را ندارند در گذشته ها نسبت به توسعه آن ها کم توجهی شده است.
شهین باهر با اشاره به پیگیری های اعضای شورای اسلامی تبریز در خصوص توسعه فضای سبز، مسایل زیست محیطی و توسعه فضاهای ورزشی ادامه داد: شهرداری تبریز به دنبال توسعه زیرساخت های ورزشی برای پرورش استعدادهای ناب جوانان این شهر است.
وی گفت: اگر در جامعه و شهر، شادی، نشاط و سلامت وجود نداشته باشد هر اندازه تلاش کنیم کارهای ما آنچنان که باید نتیجه بخش نخواهد شد.
شهردار تبریز اظهار داشت: ورزش قهرمانی برای جوانان الگو سازی می کند و انگیزه آنان را بالا می برد اما در اینکه بازیکنان خارجی را با مبالغ بالا به شهر بیاوریم خیری دیده نمی شود.
شهین باهر افزود: وظیفه شهرداری این است که از فرزندان و استعدادهای این شهر حمایت و زمینه را برای تعالی و رشد این استعدادها مهیا کند.
در این آیین به مناسبت قرارگرفتن در آستانه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر از زمین چمن مصنوعی فوتبال شهدای حکم آباد (قره بیگ میدانی) بهره برداری شد.
این میدان در محدوده شهرداری منطقه 6 تبریز قرار دارد که به همت معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز به زمین چمن مصنوعی با استاندارد فیفا تبدیل شده است.
8023/6183
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 تیم ملی زمین زیست محیطی شهرداری فیفا موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۵۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری  شهردار فرخ شهر گرفت: مراسم جشنی برای کارگران شهرداری در موزه حیات وحش فرخ شهر برگزار و از کارگران قدردانی شد.
نظری افزود:در این مراسم کارگران با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گفتگو کردند.
وی گفت: در این مراسم مقرر شد برخی مشکلات کارگران از جمله بیمه تکمیلی و طبقه بندی کردن حقوقشان برطرف شود.

دیگر خبرها

  • ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند
  • نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم فردا برگزار می‌شود
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم
  • تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان