Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛   «غلامرضا مازندرانی»  افزود: هدفگذاری تیم ملی برای رقابت های بازی های آسیایی جاکارتا کسب مدال و دفاع از عنوانهای گذشته است اما تاکنون اردوی تدارکاتی مناسبی برای ملی پوشان برگزار نشده است.
وی با بیان اینکه چنین وضعیتی برای همه تیم های ملی ایران پیش آمده است، گفت: اردوی تدارکاتی تیم ملی کبدی با تیم کشور سریلانکا به دلایل مالی به هم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت های دوستانه با تیم کره جنوبی نیز با طرح مسائل تحریم از سوی آنها لغو شد.
سرمربی تیم ملی کبدی افزود: با تیم کبدی هند نیز برای انجام اردوی مشترک گفت وگو شد اما این تیم به گواه سابقه گذشته خود، بد عهد است و بعید می دانم پیش از بازی های آسیایی حاضر به برگزاری اردو شود. تیم کبدی پاکستان نیز به رغم تمایل به برگزاری اردو، تاریخ پیشنهادی آنها با برنامه ریزی فدراسیون ایران مغایر است و تاکنون به نتیجه قطعی نرسیده ایم.
مازندرانی با اشاره به برگزاری رقابت های بین المللی کبدی در کشور امارات، گفت: این مسابقات اوایل تیر ماه امسال با حضور کشورهای ایران، ژاپن، کره جنوبی، هند و پاکستان به میزبانی کشور امارات برگزار می شود، این مسابقات شاید تنها فرصت برای سنجش میزان آمادگی بازیکنان پیش از رقابت های آسیایی باشد.
وی با بیان اینکه در رشته کبدی بازیکنان اصلی باید در رقابت های تدارکاتی انتخاب شوند، ادامه داد: متاسفانه در حال حاضر همه اردوهای برون مرزی به دلیل مسائل مالی لغو شده است و وزارت ورزش و جوانان نیز تاکنون از ماه حمایت نکرده است.
سرمربی تیم ملی در خصوص اردوی ملی پوشان در شهر رامسر نیز گفت: اردوی تیم ملی از 31 اردیبهشت ماه امسال در این شهر برپا شده است و تا دهم خرداد ادامه دارد. البته 12 بازیکن اصلی پس از برگزاری چهار یا پنج اردو انتخاب می شوند.
«هادی تاجیک»، «ابوذر مهاجر»، «محسن مقصودلو»، «محمدتقی پایین محلی»، «محمد ملاک»، «محمداسماعیل مقصودلو»، «فاضل اتراچالی»، «میثم عباسی»، «ابوالفضل مقصودلو»، «کاظم ناصری»، «هادی اشترک»، «محمد اسماعیل نبی بخش»، «امیر حسین محمد ملکی»، «محمدامین نصرتی»، «محمد قربانی»، «حمید میرزایی نادر»، «سعید غفاری»، «محمدرضا شادلو»، «افشین جعفری» و «عماد صداقت نیا» بازیکنان دعوت شده به اردوی رامسر هستند.
بازی های آسیایی 2018 از 27 مرداد تا 11 شهریور ماه امسال در شهر جاکارتای کشور اندونزی برگزار می شود.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی کبدی ایران ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۷۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، صالح محمدی کشتی گیر وزن ۷۱ کیلوگرم که در رقابت‌های بین المللی جام عبدالله موحد موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره شده بود با نظر کادر فنی تیم‌ملی کشتی آزاد نوجوانان به چهارمین مرحله از اردوی تمرینی این تیم دعوت شد.

تمرینات آماده سازی آزادکاران نوجوان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا تا ۱۹ اردیبهشت به میزبانی شهر کرمان پیگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • یازده ستاره تیم ملی ایران که زود خاموش شدند
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • حضور ورزشکاران استان در تیم های ملی
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد