Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@23:29:05 GMT

توقف شرکت «سریکا» انگلیس در میدان رام ایران

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۷۷۶۲

توقف شرکت «سریکا» انگلیس در میدان رام ایران

شرکت انگلیسی سریکا اعلام کرد، همچنان منتظر روشن شدن تاثیر بازگشت تحریم‌های آمریکا علیه ایران بر میدان گازی رام در دریای شمال است که نیمی از آن متعلق به شرکت ملی نفت ایران است و فعالیت‌های خود در این میدان را تا صدور مجوز دولت آمریکا متوقف کرده است.

خبرگزاری تسنیم: شرکت انگلیسی سریکا اعلام کرد، همچنان منتظر روشن شدن تاثیر بازگشت تحریم‌های آمریکا علیه ایران بر میدان گازی رام در دریای شمال است که نیمی از آن متعلق به شرکت ملی نفت ایران است و فعالیت‌های خود در این میدان را تا صدور مجوز دولت آمریکا متوقف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رویترز، این شرکت سال گذشته توافق کرد که ۵۰ درصد از سهام میدان گازی رام را از شرکت بی پی خریداری نماید. انتظار می‌رود این قرارداد در سه ماهه سوم امسال تکمیل شود.

شرکت سریکا گفته، برخی خدمات مرتبط با میدان رام به موجب مجوز صادر شده برای شرکت بی پی از اداره کنترل دارایی‌های خارجی خزانه داری آمریکا (اوفک) که زمان آن روز ۳۰ سپتامبر منقضی می‌شود، ارائه می‌شد.

به گفته مسئولان شرکت سریکا، بی پی و سریکا به اوفک برای تمدید مدت مجوز قبلی درخواست داده اند و در طی چند هفته آینده با مسئولان اوفک دیدار خواهند کرد. این شرکت کار بر روی چاه آر ۳ این میدان را که قرار بود این هفته آغاز شود تا زمان مشخص شدن وضعیت مجوز اوفک متوقف کرده است.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Qte

منبع: فردا

کلیدواژه: میدان رام ایران برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۷۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه،" لیورپول شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس روبروی اورتون به میدان رفت و با دو گل برابر رقیب همشهری شکست خورد تا در بدترین مقطع فصل دچار لغزش شده باشد و از کورس قهرمانی عقب بماند.

شاگردان یورگن کلوپ در این بازی نمایش خوبی ارائه نکردند و اورتون به خوبی از این فرصت استفاده کرد تا بتواند در دربی مرسی ساید به پیروزی برسد و سد راه حریف قدیمی در رسیدن به جام قهرمانی این فصل باشد.

الکساندر آرنولد در این بازی از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان رفت و تلاش کرد که در خط دفاعی به لیورپول کمک کند اما کلوپ تصمیم گرفت در دقیقه ۸۴ او را از زمین بیرون بکشد و جو گومز را جانشین او در میدان کند.

تصاویر منتشر شده از این ستاره انگلیسی در روی نیمکت لیورپول نشان می‌دهد که او پس از ترک میدان تحمل تماشای بازی و شکست تیمش برابر اورتون را نداشت و این موضوع توجه بسیاری را در رسانه‌های انگلیس و همچنین شبکه‌های اجتماعی جلب کرده است.

لیورپول حالا در فاصله تنها چهار بازی تا پایان رقابت‌های لیگ برتر انگلیس فقط سه امتیاز با آرسنال صدرنشین فاصله دارد و تنها یک امتیاز بیشتر از سیتی به دست آورده و این در حالی است که شاگردان پپ گواردیولا دو بازی کمتر از آنها انجام داده‌اند.

دیگر خبرها

  • حمله موشکی به میدان گازی سلیمانیه و توقف کار پمپ بنزین‌ها
  • تحریم‌های جدید غرب مرتبط با ایران و روسیه
  • تحریم های جدید انگلیس علیه صنایع نظامی ایران / اسامی
  • آمریکا تحریم های جدید علیه ایران و روسیه اعمال کرد
  • غرب تحریم‌های مرتبط با ایران و روسیه وضع کرد
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران
  • آمریکا تحریم‌های جدیدی مرتبط با ایران و روسیه وضع کرد
  • تحریم‌های مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران
  • تحریم‌ مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)