Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما، شش آمریکایی در حادثه سقوط هواپیما در هندوراس مجروح شدند.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از تگوسیگالپا، روز سه شنبه در فرودگاه بین المللی پایتخت هندوراس یک هواپیما هنگام فرود دچار سانحه و به دو نیم تقسیم شد. در این حادثه دست کم ۶ آمریکایی مجروح شدند.
به گفته کارلوس کوردرو، معاون سازمان امدادرسانی هندوراس این هواپیمای مسافر بری که از شهر آستین تگزاس عازم هندوراس شده بود، هنگام فرود از مسیر خارج شد و در یک گودال افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آتش نشانان پس از ورود به فرودگاه تون کونتین تلاش کردند با استفاده از فوم شعله‌های آتش را که از بقایای هواپیما زبانه می‌کشید، خاموش کنند.
فرودگاه تون کونتین که در محاصره کوه‌ها قرار دارد و باند فرود آن بسیار کوتاه است، یکی از خطرناک‌ترین فرودگاه‌های جهان به شمار می‌رود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سانحه هواپيما هندوراس مجروح فرودگاه آمريکايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۸۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل فرود اضطراری پرواز استانبول تهران چه بود؟

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: «پرواز استانبول - تهران به‌دلیل بدحال شدن یکی از مسافران خود در شامگاه نهم اردیبهشت، ناچار به فرود اضطراری در فرودگاه ارومیه شد.»

محمدعلی نائل قراملکی روز دوشنبه افزود: پرواز شماره ۶۶۲۰ شرکت هواپیمایی آتا در مسیر استانبول - تهران به دلیل وجود بیمار بدحال با درخواست خلبان در فرودگاه ارومیه به زمین نشست.

 
 وی اضافه کرد: پس از فرود این پرواز در فرودگاه ارومیه، رسیدگی به وضعیت بیمار انجام شده و اقدامات اولیه توسط اورژانس مستقر صورت گرفته و بیمار به یکی از بیمارستان‌های ارومیه منتقل شد.

وی اظهار کرد: این پرواز نیز با همکاری نیرو‌های عملیاتی فرودگاه ارومیه در سریع‌ترین زمان ممکن فرودگاه ارومیه را بامداد دوشنبه به مقصد فرودگاه امام ترک کرد.

بیمار بدحال این پرواز پس از بهبودی با هماهنگی‌های صورت گرفته صبح امروز، دوشنبه با پرواز شرکت هواپیمایی آتا عازم تهران شد.

دیگر خبرها

  • موفقیت شورا و شهرداری در کاهش آسیب‌های شهری هنگام وقوع بارندگی
  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • وقوع حادثه امنیتی در لندن چند مجروح برجای گذاشت
  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • تمساح سرگردان در فرودگاه/ عکس
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • دومینوی حادثه برای مقامات اسرائیلی؛ پای بنی‌گانتس شکست
  • سومین حادثه برای مقامات صهیونیست؛ پای بنی‌گانتس شکست
  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه
  • دلیل فرود اضطراری پرواز استانبول تهران چه بود؟