Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اکبر محمدی روز چهارشنبه در جلسه شورای راهبردی جمعیت استان افزود: آموزش مهارت های زندگی در سنین ازدواج خروجی مدنظر را ندارد و این آموزش ها باید در سنین پایین تر ارایه شود.ئ
وی ادامه داد: طبق پژوهش های علمی، 80 درصد شخصیت انسان تا سن 6 سالگی شکل می گیرد و تلاش برای تغییر آن پس از 25 سال در عمل بیهوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش برای آموزش مهارت های زندگی به کودکان و نوجوانان به صورت جدی تر باید وارد عمل شود، بیان کرد: متاسفانه هیچ تلاش برای ارائه آموزش های هدفمند در مهد کودک ها نیز انجام نمی شود.
وی افزود: آموزش مهارت های زندگی صرفا با سخنرانی و همایش های کلیشه ای ممکن نمی شود و نیازمند برنامه ریزی وسیع تری است.
به گزارش ایرنا، طبق آمار ارائه شده در این جلسه 14 درصد جوانان معتقد به تک فرزند آوری هستند؛ همچنین زمینه تمایل به تک فرزندی در بیکاران هفت برابر بیشتر از سایران است.
طبق سرشماری سال 1395شمسی آذربایجان غربی دارای سه میلیون و 265 هزار و 219 نفر جمعیت و 935 هزار و 956 خانوار بوده و میزان شهرنشینی در آن 65.4 درصد است.
آذربایجان غربی دارای 17 شهرستان است که ارومیه، خوی، میاندوآب و بوکان به ترتیب چهار شهر نخست پرجمعیت این استان محسوب می شود.
3214/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 آذربایجان غربی آموزش و پرورش ازدواج کودکان و نوجوانان مهارت های زندگی موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۰۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی حدود ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، رسول عطائی افزود: بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن محدوده های بازآفرینی شهری در ۲۲ شهر هدف استان در حال اجراست.

او اضافه کرد: طرح بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن محدوده های بازآفرینی شهری در ۱۰۰ درصد محدوده های بازآفرینی مصوب در ۲۲ شهر هدف  سطح استان اجرایی می شود.

عطائی گفت: تاکنون ۱۲ هزار و ۶۶۳ واحد مسکونی در سامانه ستاد ملی ثبت شده است و پروانه ساختمانی برای نوسازی مسکن دریافت کرده‌اند.

او بیان کرد: با این آمار آذربایجان غربی در نوسازی واحدهای مسکونی در بافت‌های فرسوده شهری بیش از ۷۵ درصد از برنامه ۲ ساله را اجرایی کرده است.

آذربایجان‌غربی جزو استان‌های پیشرو بوده و در آینده این طرح همراه با اطلاع رسانی عمومی عملیاتی می‌شود.

 

 

دیگر خبرها

  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • نقش مهم رسانه ملی در ترویج فرزندآوری
  • ثبت میراث مکتوب علمای اهل‌سنت آذربایجان‌غربی
  • امسال میراث مکتوب علمای اهل‌سنت آذربایجان‌غربی ثبت می‌شود
  • آموزش و پرورش بسترساز توسعه جامعه است
  • عفاف و حجاب حافظ زندگی انسان‌ها است
  • از امروز به فکر تابستان دریاچه ارومیه باشیم
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی
  • فرزندآوری باید ضرورت ملی و اولویت زندگی جوانان باشد
  • نوسازی حدود ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی