Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@04:32:45 GMT

برلیانس به نصف جهان رسید

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۲۰۴۲۶

برلیانس به نصف جهان رسید

ثبت نام خرید تاکسی برلیانس در شهر اصفهان از امروز آغاز شد، بر این اساس، برلیانس جایگزین تاکسی‌های فرسوده با عمر بالای ۱۰ سال می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تسهیلات لازم برای نوسازی و تعویض تاکسی های فرسوده با عمر بالای ۱۰ سال با تاکسی های برلیانس در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای خرید تاکسی برلیانس، وام ۱۵ میلیون، ۲۰ میلیون، ۲۵ میلیون و ۲۸ میلیون با سود ۱۸ درصد به رانندگان تاکسی تعلق می‌گیرد. این خودرو دارای استاندارد یورو ۵ است، مصرف سوخت پایینی دارد.

حسین جعفری با بیان اینکه نزدیک به سه هزار تاکسی فرسوده در شهر اصفهان تردد می‌کند، گفت: در نظر داریم با اجرای طرح نوسازی، این تاکسی‌ها را از ناوگان حمل و نقل شهر خارج کنیم تا سرویس دهی مناسبی به شهروندان انجام شود.

متقاضیان دریافت این تاکسی برای ثبت‌نام می‌توانند به سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان مراجعه کنند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تاکسی شهر اصفهان اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۰۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورودی کاشان از آزادراه امیرکبیر بازگشایی شد

مدیر مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان گفت: ظرفیت پارکینگ‌های مسکن مهر و ۲ پارکینگ شهرداری در پشت باغ فین تکمیل شد و به همین دلیل، ورودی کاشان از سمت آزادراه امیرکبیر به بلوار امام رضا و آزادراه امیرکبیر به سمت روستای دره برای مدت چند ساعت مسدود شده بود.

سیدهادی مسعودی علوی  افزود: در حال حاضر این جاده ها بازگشایی شده است.


باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • بسته تشویقی ویژه بافت‌های فرسوده شهر اصفهان اعلام شد
  • شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان
  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • تجلیل از قهرمان یخ‌نوردی جهان در صحن علنی شورای شهر اصفهان
  • با کیفیت ترین خودرو بعد از تسلا را برای حمل و نقل تهران انتخاب کرده ایم | پوست اندازی ۶۵ هزار تاکسی برقی در تهران
  • ۲۰۰۰ تاکسی برقی بزودی به ناوگان حمل و نقل تهران می‌پیوندد
  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • بسته‌های تشویقی شهرداری جهت رغبت در نوسازی بافت‌های فرسوده!
  • ورودی کاشان از آزادراه امیرکبیر بازگشایی شد