Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-03@14:46:17 GMT

واکنش رونالدو به حضور احتمالی نیمار در رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۲۱۶۴۱

خرداد: مهاجم رئال مادرید نسبت به حضور احتمالی مهاجم برزیلی در تیمش واکنش نشان داد.
به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، کریستیانو رونالدو در ال چیرینگیتو دِ خوگونس مصاحبه اختصاصی کرد. خوسپ پدرورل از مهاجم رئال مادرید درباره علاقمندی تیمش به جذب نیمار سوال کرد. ستاره پرتغالی گفت‌: در مادرید همیشه از حضور بازیکنان جدید صحبت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هشت سال است در این باشگاه حضور دارم و همیشه از ۵۰ بازیکنی که قرار است با این تیم قرارداد امضا کنند حرف زده می‌شود اما در نهایت هیچ بازیکنی به مادرید نمی‌پیوندد. در سپتامبر همیشه قرار است بازیکنان زیادی در این تیم حضور داشته باشند اما در پایان تنها بازیکنانی که به مادرید می‌روند خود ما هستیم. بهترین‌ها در مادرید هستند. گرت بیل، کریم بنزما، مارکو آسنسیو ... همه در این باشگاه هستند.
رونالدو آینده را در فینال لیگ قهرمانان اروپا می‌بیند. مهاجم مادرید در این رابطه اظهار کرد: آینده در بازی شنبه است. باید بازی کرد و پیروز شد و نام خود را در تاریخ ثبت کرد. این موضوع از همه مهم‌تر است. آینده، حال است و حال، اکنون است.
شماره "هفت" مادرید درباره بازنشستگی‌اش گفت‌: می‌خواهم در ۴۱ سالگی از فوتبال خداحافظی کنم. از لحاظ بیولوژیک ۲۳ سال دارم.
او در مورد بهترین تیم جهان اظهار کرد: همچنان معتقدم مادرید بهترین تیم جهان است.
رونالدو درباره رفتار باشگاه نسبت به او گفت‌: هرگز نگفتم در این باشگاه عزیز نبودم. بازیکنان همیشه نسبت به من لطف داشتند. برخی مسائل را می‌توان کنترل کرد اما بعضی دیگر را نه. آنها رفتار خوبی با من دارند چون می‌دانند من چه کسی هستم. من در مادرید خیلی عزیز هستم. فلورنتینو پرس نیز با من خیلی خوب است. برچسب ها: کریستیانو رونالدو ، فوتبال ، نیمار

منبع: خرداد

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو فوتبال نیمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۱۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت کریم بنزما به رئال مادری برای درمان

کریم بنزما، مهاجم الاتحاد عربستان برای انجام معاینات تکمیلی و تنظیم برنامه ریکاوری پس از مصدومیت به رئال مادرید بازگشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و بر اساس گزارش سرویس رسانه‌ای الاتحاد عربستان؛ باشگاه‌های الاتحاد جده و رئال مادرید برای روند درمانی کریم بنزما به توافق رسیده‌اند. این مهاجم قرار است هفته آینده پس از پایان درمان مصدومیتش به عربستان بازگردد.

صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو

این فوتبالیست 36 ساله در این فصل 29 بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داد و 13 گل به ثمر رساند.

کریم بنزما از سال 2009 تا 2023 برای رئال مادرید بازی کرد. او به عنوان عضوی از باشگاه مادریدی، پنج بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و چهار بار قهرمان اسپانیا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • مهارت‌های باورنکردنی در دنیای فوتبال؛ از رونالدو و مسی تا نیمار و ام باپه / فیلم
  • یک احتمال جدی: حضور تیبو کورتوا در ترکیب رئال مادرید برای فینال احتمالی لیگ قهرمانان اروپا
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • همکاری رئال مادرید با الاتحاد؛ کریم بنزما به اسپانیا رفت
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادری برای درمان
  • کین فاش کرد: بلینگام قبل از پنالتی چه گفت
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس