Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-26@16:34:28 GMT

بمباران مواضع مسلحین و عناصر تروریست در استان درعا

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۲۲۷۹۲

بمباران مواضع مسلحین و عناصر تروریست در استان درعا

"احمد الحسین" عضو اعلام مقاومت در سوریه در گفت وگو با "تنا" از هدف قرار گرفتن مواضع مسلحین ارتش آزاد و تروریست‌های داعش در جنوب سوریه خبر داد.
این عضو اعلام مقاومت تصریح کرد: یگان‌های توپخانه‌ای ارتش سوریه پس از جمع آوری دقیق اطلاعات و مشخص کردن مواضع اصلی مسلحین ارتش آزاد و تروریست‌های داعش در استان "درعا" اقدام به گلوله‌باران این مواضع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: برخی از منابع محلی از هدف قرار گرفتن دقیق مواضع مسلحین ارتش آزاد وتروریست‌های داعش در این حملات توپخانه‌ای خبر دادند.
بخش قابل توجهی از ارتش سوریه و نیروهای مقاومت پس از پایان یافتن عملیات آزاد سازی منطقه "حجرالاسود"، "التضامن"، "القدم" و اردوگاه آوارگان "یرموک" در جنوب دمشق که در اشغال گروه تروریستی داعش بود عازم جنوب سوریه شده تا استان درعا را نیز از حضور عناصر تروریست و مسلح آزاد کنند.
به نظر می رسد عملیات زمینی ارتش سوریه و نیروهای مقاومت برای آزادسازی استان درعا از اشغال عناصر تروریست به زودی آغاز شود.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۲۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از هدف قرار دادن مجدد بندر «ایلات» در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت بار دیگر یک کشتی اسرائیلی و همچنین بندر «ایلات» را مجددا هدف قرار دادند.

وی افزود: نیروی دریایی یمن کشتی اسرائیلی MSC DARWIN را در خلیج عدن با چند موشک دریایی مناسب و چند پهپاد با دقت مورد اصابت قرار داد.

یحیی سریع گفت: نیروهای مسلح یمن همچنین با چند موشک بالستیک و کروز چند هدف وابسته به دشمن صهیونیست را در منطقه ام‌الرشراش (بندر ایلات) واقع در جنوب فلسطین اشغالی مورد حمله دقیق قرار دادند.

این چندمین باری است که ارتش یمن در راستای حمایت از عزه، بندر «ایلات» در جنوب فلسطین اشغالی را هدف حملات پهپادی و موشکی خود قرار می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گردان‌های «المجاهدین» سدیروت اشغالی را راکت‌باران کرد
  • بمباران دوباره امدادگران غزه با شهادت ۸نفر
  • ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت
  • حمله‌های شبانه ارتش رژیم صهیونیستی به رفح
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • بمباران سنگین جنوب لبنان+فیلم
  • بمباران تجمع آوارگان فلسطینی در غزه توسط رژیم صهیونیستی
  • اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف