Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مهندس علیزاده مدیرعامل شرکت برق منطقه ای زنجان در دیدار‌ با رحمانی فرماندار شهرستان سلطانیه و بیات فرماندار شهرستان ایجرود بر تعامل فی مابین به منظور توسعه زیرساخت‌های منطقه تاکید کرد و فعالیت در راستای تحقق شعار سال را از اولویت‌های کاری خود دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیزاده وضعیت زیرساخت‌های صنعت برق را مناسب ارزیابی کرد و با وجود ظرفیت‌های بالای صنعت برق در استان بسترحضور سرمایه گذاران خارجی وداخلی را مهیا دانست و گفت: باوجود پایداری شبکه‌های توزیع برق و ارائه برق مطمئن به مردم در فصل تابستان امسال نیازمند یاری تمام ارگان‌ها و سازمان‌ها، کشاورزان، صنایع ومردم هستیم تا در مصرف بهینه برق در ساعات اوج مصرف صرفه جویی نماییم.   وی افزود: از سوی وزارت نیرو مشوق‌های خوبی برای همکاری صنایع و کشاورزان بخشنامه شده است که طبق همین بخشنامه درسال گذشته یک میلیاردو پانصد میلیون تومان پاداش به صنایع همکار تخصیص داده شد و کشاورزانی که ۴ ساعت این شرکت را در ساعات پیک مصرف یاری کردند ۲۴ ساعت برق رایگان دریافت کردند.   رحمانی فرماندار شهرستان سلطانیه با اشاره  بر سبقه تاریخی سلطانیه و اثر عظیم گنبد سلطانیه در تاریخ ایران وجهان گفت: بحمدالله با تعامل خوبی که با صنعت برق داریم، ظرفیت‌های خوبی در سرمایه گذاری‌های بزرگ در حوزه‌های مختلف از جمله نیروگاه‌های تجدید پذیر داریم.
بیات فرماندار شهرستان ایجرود نیز فرهنگ سازی در زمینه اصلاح الگوی مصرف و توسعه سامانه تولید انرژی خورشیدی را مهمترین اولویت‌های صنعت برق عنوان کرد و گفت: ممیزی انرژی در اداره‌ها و صنایع می‌تواند در پایش و کنترل مصرف بهینه انرژی کمک بسزایی نماید.   انتهای پیام/ن دیدار مدیرعامل شرکت برق منطقه ای زنجان با فرماندار شهرستان سلطانیه و فرماندار شهرستان ایجرود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۳۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز

صدراله بابلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مراسم گرامیداشت عملیات غرور آفرین بازی‌دراز و یادواره شهدای این عملیات هر سال در اردیبهشت‌ماه در شهرستان سرپل‌ذهاب برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم امسال با توجه به برنامه‌ریزی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

فرماندار سرپل‌ذهاب تصریح کرد: شهرستان سرپل‌ذهاب آمادگی کامل برای اجرای این مراسم و میزبانی شایسته از زائران آن را دارد.

وی خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی برای این مراسم از سال گذشته آغاز شده و کمیته‌های شش‌گانه تشکیل و شرح وظایف آن‌ها مشخص و ابلاغ شده و با نظارت سپاه شهرستان تمام برنامه‌های مقدماتی اجرا شده و ما آماده میزبانی از رهروان شهدا هستیم.

بابلی یادآور شد: از مجموعه دستگاه‌های اجرایی شهرستان که در فراهم کردن مقدمات برگزاری مراسم تلاش کردند و همچنین از مردم شریف و مهمان‌نواز شهرستان که در این مراسم همراه و همدل ما هستند تقدیر و تشکر می‌کنم.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: در سال گذشته ۴۰ هزار نفر در این مراسم شرکت کردند و امسال نیز از تمامی ایثارگران، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف بسیج و مردم ولایت‌مدار کشور دعوت می‌کنیم که در این مراسم که مختص به شهدا است شرکت کنند.

کد خبر 6088938

دیگر خبرها

  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور
  • نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه به همدان
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی کمک می‌کند؟
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی به کمک می‌کند؟
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • محوطه تاریخی نوشیجان در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، از مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳