Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@10:04:08 GMT

تعطیلی ادارات کرمان به دلیل وقوع گرد و غبار

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۲۴۰۹۷

تعطیلی ادارات کرمان به دلیل وقوع گرد و غبار

به گزارش ایسکانیوز، "مجید سعیدی" سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان کرمان اظهار داشت: تمام دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی مستقر در شهر کرمان به استثنای مراکز درمانی و امدادی از ساعت 12 امروز تعطیل شد.

وی افزود: تعطیلی ادارات شهر کرمان به دلیل افزایش شدید شاخص‌های آلایندگی هوا و به استناد دستورالعمل اجرایی شرایط ویژه آلودگی هوا در این شهر انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعیدی تصریح کرد: تشخیص تعطیلی ادارات در سایر شهرستان‌های استان به عهده فرمانداران به عنوان روسای شورای مدیریت بحران گذاشته شده است.

901

مجید سعیدی مدیریت بحران کرمان گرد و غبار

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مجید سعیدی مدیریت بحران کرمان گرد و غبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۴۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، امروز در مراسمی با حضور ۲۰۰ اداره بزرگ شهر تهران، از اداراتی که در تابستان سال ۱۴۰۲ به منظور مدیریت مصرف با شرکت توانیر همکاری داشتند، تقدیر شد.
 مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق نیروی تهران با بیان اینکه تهران دارای پنج هزار و ۵۲ اداره است، گفت: میزان مصرف برق این ادارات در فصل تابستان تا ۳۸۰ مگاوات ساعت برق می‌رسد که در راستای اجرای مصوبه هیئت وزیران سال گذشته، روزانه به طور متوسط مصرف برق این ادارات ۱۵۰ مگاوات ساعت، کاهش یافت. 
 مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق نیروی تهران اضافه کرد: امسال ادارات موظف هستند تا ۱۵ خردادماه برچسب انرژی دریافت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مسعود عزیزی، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق نیروی تهران نیز درخصوص پیش بینی مصارف شهر تهران در تابستان پیش‌رو گفت:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • احتمال تبدیل دریاچه نمک قم به کانون جدید گرد و غبار کشور​
  • بررسی علل وقوع حوادث غیرمترقبه ایلام
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در رفسنجان
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • آبگیری یک کانون مهم گرد و غبار بر اثر بارندگی‌های اخیر | آب به جازموریان رسید
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • ترک فعل احتمالی در مدیریت بحران پیگیری می‌شود