Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@21:57:21 GMT

بازیکن استقلال قصد خداحافظی از فوتبال را ندارد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۲۴۴۶۶

برادر پادوانی با درباره وضعیت لئوناردو گفت:خوشبختانه روحیه پادوانی بهتر است و او این روز ها به تماشای فوتبال و فیلم می پردازد و برادرم در آینده ای نزدیک می تواند راه برود .

او در ادامه درباره اینکه آیا پادوانی قصد خداحافظی از فوتبال را دارد یا خیر بیان کرد:پادوانی علاقه ای به مربیگری ندارد و او همچنان می خواهد فوتبال بازی کند و باید بگویم او با قدرت به فوتبال باز می گردد اما زمان بازگشت لئو به میادین هنوز مشخص نیست .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برادر مدافع تیم فوتبال استقلال در پایان عنوان کرد:از حمایت مسئولان باشگاه استقلال تشکر می کنم و آنها هر روز پیگیر وضعیت پادوانی هستند .

گفتنی است پادوانی مدافع تیم فوتبال استقلال مراحل ابتدایی فیزیوتراپی را آغاز کرده و با فیزیوتراپی در منزل خود وارد فاز جدیدی از درمان شده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فوتبال بازی استقلال باشگاه استقلال درمان استقلال بازیکن استقلال پادوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۴۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیکو درها را باز کرد: خداحافظی ژوائو با بارسا

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو فلیکس یکی از برجسته‌ترین موضوعات تابستانی برای اتلتیکو مادرید و بارسلونا خواهد بود. اتلتیکو می‌داند که بارسا برای دائمی کردن قرارداد او رقم زیادی پرداخت نخواهد کرد، بنابراین منطقی‌ این است که آنها دوباره او را قرض بدهند ولی اتلتیکو چنین تمایلی ندارد. این در حالی است که بارسا هنوز تصمیمی قطعی در مورد آینده ژوائو نگرفته است.

رقم مدنظر اتلتیکو برای فروش ستاره پرتغالی حدود 60 میلیون یورو است، قیمتی که برای بارسا بسیار پیچیده به نظر می‌رسد. طبق ادعای آاس، در این شرایط بازگشت فلیکس به اتلتیکو بسیار محتمل است. به یاد داشته باشیم که اتلتیکو مادرید 127 میلیون یورو برای این بازیکن به بنفیکا پرداخت کرده و بنابراین آنها نمی‌خواهند او را ارزان از دست بدهند. بازیکن سابق بنفیکا قبل از انتقال به بارسا تا سال 2029 قراردادش با اتلتیکو را تمدید کرد.

دیگر خبرها

  • درگیری شدید ۲بازیکن بعداز بازی استقلال چه بود؟
  • احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • اتلتیکو درها را باز کرد: خداحافظی ژوائو با بارسا
  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • واکنش حامدی فر نسبت به حمله به بازیکن ذوب آهن؛ طبیعی بود!
  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • اخراج بازیکن به دلیل تلاش برای نجات جان یک هوادار! + عکس
  • دو مدافع استقلال آماده دیدار با ذوب آهن شدند