Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: شهرام خلج گریمور سینما و تلویزیون درباره وضعیت فعالیت خود در عرصه چهر پردازی آثار تاریخی گفت: من علاوه بر آثار تاریخی گریم آثار روز هم انجام می‌دهم کما این که در سال گذشته در 8 اثر غیر تاریخی و روز گریم را برعهده داشته‌ام.

وی در همین راستا افزود: کار تاریخی سختی‌های خود را دارد و هر کسی نمی‌تواند آن را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی کسی در عرصه‌ای جا می‌افتد پیشنهادات بعدی نیز همان فضا را دارد، فرد چاره دیگری ندارد و مجبور به ادامه آن مسیر است.

وی درباره سختی گریم یک اثر تاریخی در مقایسه با گریم انواع دیگر آثار اظهار کرد: گریم آثاری که مربوط به زمان امروزی است نسبت به آثار تاریخی از نظر زمانی راحت‌تر است، چون در زمینه گریمِ چهره به تغییرات زیادی نیاز نیست اما در کارهای تاریخی به دلیل اضافه کردن ریش یا مو و تغییر در چهره برای مشابه‌سازی، گریم به زمان بیشتری نیاز دارد و از این نظر کار سخت می‌شود و این تنها تفاوت گریم در کار تاریخی و امروزی است اما به عقیده شخصی من گریم اثر روز سخت‌تر است. 

این گریمور به مسئله اهمیت و توجه بازیگران به گریم در یک نقش از نگاه دیگری پرداخت و افزود: بازیگران به مسئله گریم توجه دارند و برایشان حسّاس است چرا که این مسئله به نوعی آبروی خود آنان به حساب می‌آید اما به دلیل شرایطی که وجود دارد اعم از اقتصادی و قراردادی مجبورند با دو سه اثر همزمان همکاری کنند تا معیشت آنان تامین شود، به استثنای دو تا سه بازیگر که دستمزد خوبی دریافت می‌کنند نسبت به سایر بازیگران این مشکل وجود دارد که در چند اثر همزمان همکاری می کنند، ما نیز مجبوریم که با مراعات شرایط آنان در رسیدن به چند اثر تنها چند ساعت آن‌ها را در صندلی گریم بنشانیم مگر اینکه یک نقش اهمیت زیادی داشته باشد که درباره آن با بازیگر صحبت کرده و نقش را توضیح می‌دهیم که باید ریش و موی خود را کوتاه کند و در خدمت گریمور باشد.  

خلج درباره گریم سریال "ایراندخت" در مقایسه با سریال‌های قبلی محمدرضا ورزی توضیح داد: سریال ایراندخت در مقایسه با سریال‌های قبلی ورزی داستان جذابتری داشت و نمی توان گفت روایت تاریخی داشت ولی آثار قبلی ورزی روایت تاریخی زیادی درونشان بود به همین دلیل باید به شدت به مستندات دقت می‌کردیم. 

وی درباره سخت‌ترین شخصیتی که در عرصه گریم اجرا کرده است، بیان کرد: در سریال "معمای شاه" گریم‌های سختی داشتیم و گریم شخصیت امام خمینی(ره) بسیار سخت بود. در این سریال شخصیت‌هایی را گریم کردیم که با وجود سختی، گروه گریم، تولید و کارگردانی از آن خرسند بوده و مردم نیز از آن رضایت داشتند.  

خلج درباره فعالیت‌هایش خاطرنشان کرد: پیشنهاد یک اثر فانتزی با نام "فضانوردان کوچک" به کارگردانی سید جواد هاشمی به من داده شده است که پیش تولید آن از شنبه شروع می‌شود و موضوع اثر درباره شخصیت چند بچه است که به محیط ناشناخته می‌روند. درباره یک کار سینمایی با آرش معیریان صحبت کرده‌ام که قرار است  شروع شود. قرار است یک سریال نیز با مهرداد خوشبخت شروع کنم. 

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت آثار تاریخی عکس گریم گریمور من عکس حوادث دختر زن مرد قتل تجاوز جوان تصاویر بچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۵۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دیواره تاریخی در خیابان باباطاهر همدان

حمیدرضا حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: در حین حفاری در عمق یک و نیم متری در این خیابان یک دیواره تاریخی مشاهده شد که قدمت آن هنوز مشخص نشده است.

وی ادامه داد: میراث‌فرهنگی به این موضوع به عنوان یک پتانسیل نگاه می‌کند و چه بسا پس از آشکارسازی آثار، سایت موزه دیگری در مرکز شهر همدان در معرض دید گردشگران داشته باشیم.

۱۰ اردیبهشت‌ماه سال‌جاری عملیات پیاده راه‌سازی خیابان باباطاهر با حضور اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری آغاز شد.

عملیات پیاده راه‌سازی خیابان باباطاهر به عنوان سومین خیابان و در ادامه پیاده‌راه شدن خیابان‌های منتهی به میدان تاریخی همدان با یکصد میلیارد ریال اعتبار آغاز شده است.

صبح امروز و در پی بازدید میدانی خبرنگار مهر از پروژه، متوجه نمایان شدن شواهدی از آثار تاریخی در حین اجرای این عملیات شده و انتظار می‌رود هماهنگی و همکاری بین شهرداری و اداره کل میراث‌فرهنگی همدان سبب حفظ این آثار شود.

کد خبر 6097209

دیگر خبرها

  • ترک‌خوردگی‌ها و فرونشست عجیب نقش جهان
  • کشف دیواره تاریخی در خیابان باباطاهر همدان + عکس
  • اعلام زمان قطعی پخش فصل سوم «زخم کاری»
  • به جای واکنش احساسی، چهره واقعی اسلام را به دنیا نشان دهیم
  • کشف دیواره تاریخی در خیابان باباطاهر همدان
  • اوهام حشاشین مصری از خیام
  • ثبت اثر تاریخی در جواهرده رامسر در فهرست آثار ملی کشور
  • «باغ حاجی» از بیم تخریب تا امید آبادانی
  • دو رکورد جدید و نخستین دستاورد تاریخی لیونل مسی
  • ۹۴۰ اثر تاریخی زنجان در فهرست آثار ملی ثبت شده است