Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید کاظم اولیایی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: این که سرخابی‌ها در این مرحله به هم برخورد نکردند از نظر من اتفاق مثبتی است. چرا که شانس تیم های ایرانی در این مرحله کاسته نمی‌شود. 

اولیایی در ادامه بیان داشت: قرعه استقلال بهتر از قرعه پرسپولیس است. اما واقعا و از صمیم قلب امیدوارم که هر دو تیم ایرانی بتوانند حریفان قطری  را شکست دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وزنه روحی استقلال در آسیا مقابل السد سنگین تر است. استقلال بارها در آسیا موفق به شکست دادن السد شده و من امیدوارم اینبار هم سنت شکنی نشود و استقلال راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات شود.

مدیرعامل سابق استقلال بیان داشت: این تیم شانس زیادی برای قهرمانی آسیا دارد. به اعتقاد من آبی پوشان ابتدا السد را می برند و در مرحله بعدی با شکست دادن پرسپولیس راهی فینال مسابقات می شوند و انشاءالله که بتوانند ستاره سوم را هم کسب کنند.

اولیایی گفت: آقای افتخاری در ابتدای حضورشان در استقلال وعده ستاره چهارم را دادند و برای تحقق وعده ایشان باید ابتدا ستاره سوم کسب شود. کسب ستاره سوم زیر بنای تحقق مدیرعامل کنونی باشگاه و دریافت ستاره چهارم است. اتفاقی که استقلال در این فصل می تواند رقم بزند. 

کد خبر 4304517 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد کشتی فرنگی کارلوس کی روش جام جهانی 2018 روسیه تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان لیگ قهرمانی فوتبال آسیا امیر قلعه نویی اردوی تدارکاتی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۶۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز شد و فردا (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت) در روی‌اِت کشور تایلند با معرفی برگزیدگان پایان می‌یابد.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی) با شکست دو بر صفر نیوزلند دو (پاچئو داوی – وستی توماس) به نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافت.

ملی‌پوشان ساحلی که امروز (شنبه ۱۵ اردیبهشت) برای دومین بار به میدان می‌رفتند با امتیازات ۲۱ بر ۱۰ و ۲۱ بر ۷ حریف را شکست دادند تا به پنجمین برد خود در این مسابقات دست یابند.

با کسب این نتیجه و راه‌یابی تیم ملی والیبال ساحلی ایران به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۹ سال پسر آسیا، حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه نوی موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان شدند که این رقابت‌ها در شانگلو چین برگزار می‌شود.

ساحلی‌بازان کشورمان در دیدار بعد به مصاف استرالیا یک (راکر گراهام جت – دونووان کیلیان) خواهند رفت تا تکلیف حضورشان در دیدار فینال مشخص شود.

حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی در مرحله مقدماتی در گروه C قرار داشتند و ویتنام یک(انگوین هووآنگ لانگ – دان چان سامای)، استرالیا دو (بنت فینلی – فجس آدام) و تایلند سه (اوتای جائنگ – وانسون گوئن) را شکست دادند و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شدند و با شکست هنگ کنگ دو (وونگ هویی یو – لی هویفونگ) به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

نادر انصاری ناظر داوری مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا است و عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرمربی، مرتضی احمدی پوربندری (مربی)، محمد رمضانی (سرپرست) و اکبر مسیبی به عنوان داور همراه، ملی پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

کد خبر 6096564 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • پالما با درخشش ستاره‌های ایرانی، سلطنت خود در اروپا را تداوم بخشید
  • ستاره‌های ایرانی دوباره فاتح لیگ قهرمانان اروپا!
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی نوجوانان در آسیا
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران در آسیا
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید/ لبنان حریف ساحلی‌بازان شد
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا