Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدامیر براهویی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین در بحث جمع آوری زباله های سطح شهر زاهدان نیز قرار است 2 هزار مخزن زباله مکانیزه با 16 میلیارد ریال اعتبار تا 6 ماهه نخست امسال خریداری و جانمایی شود.
وی افزود: هم اینک در حال برگزاری مناقصه برای خرید این مخازن زباله مکانیزه جدید هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: 600 مخزن زباله مکانیزه در سطح معابر زاهدان وجود دارد که با تامین مخازن جدید تقریبا ظرفیت این شهر در بحث مخازن تکمیل می شود.
معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان گفت: تقریبا 60 درصد وضعیت جمع آوری زباله در زاهدان با روش مکانیزه در حال انجام است.
براهویی افزود: قبلا مشخصات فنی در خرید مخازن خیلی رعایت نمی شد اما هم اینک برای تامین 2 هزار مخزن جدید استحکام و نوع جنس مورد توجه است.
وی ادامه داد: از طرف دیگر مخازن خریداری شده تحویل شرکت های خدماتی هر محدود می شود و ناظران موظف هستند نظافت و شست و شوی آنها را چک کنند.
وی اظهار داشت: برای قراردادهای جدید با شرکت های جمع آوری زباله شرط داشتن ماشین های جت واش با ظرفیت شست و شوی جداول و مخازن زباله لحاظ می شود.
وی تاکید کرد: برنامه ریزی ها در سطح شهر زاهدان کیفی سازی مدیریت پسماند است.
به گزارش ایرنا شهر زاهدان به عنوان بزرگشهر دارای پنج منطقه شهرداری است.
شهرستان زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان با سه بخش مرکزی، نصرت آباد و کورین در جنوب شرق کشور و در فاصله 1600 کیلومتری تهران واقع شده است.
3042**3213
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 استان سیستان و بلوچستان چک زباله شهرداری مناقصه موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۷۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

42.5 درصد حجم مخازن سدهای استان گلستان آب دارند

حیدریان گفت:در حال حاضر آب سد گلستان در آستانه سرریز می‌باشد و از روز شنبه مورخ ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ مجددا رهاسازی می‌شود.

او ادامه داد: مخزن سد بوستان ۶۲ درصد، وشمگیر ۳۲ درصد و نگارستان ۶۰ درصد آب دارد.

استان گلستان دارای ۱۴ سد بزرگ مخزنی به نام‌های کوثر، شهیدچمران، بوستان، گلستان، وشمگیر، نگارستان، شهید ایمری، شهید قربانی، شهید دستغیب، کرند، دانشمند، اینچه برون، آلماگل و آلاگل است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • 42.5 درصد حجم مخازن سدهای استان گلستان آب دارند
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • معضل جدی مدیریت پسماند در گناباد