Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ محمد صفری افزود: درپی درگیری در چهار سال پیش و ادامه رسیدگی پرونده در دادسرا در روز چهارشنبه، یکی از طرفین پرونده با یک قبضه اسلحه شکاری برای تسویه حساب شخصی در مقابل دادسرا اقدام به تیراندازی، به طرف دیگر پرونده کرد.
وی افزود: پس از تیراندازی، تیم های عملیاتی پلیس به سرعت وارد عمل شده و پنج نفر از عاملان اصلی تیراندازی را شناسایی و در محل حادثه دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی اهواز با بیان اینکه در این تیراندازی یک خانم دچار صدمه شد، گفت: یک قبضه اسلحه شکاری در این رابطه از متهمان کشف و ضبط شد.
به گزارش ایرنا ظهر چهارشنبه، درگیری مسلحانه مقابل دادگاه انقلاب اهواز واقع در منطقه کیانپارس، برای دقایقی موجب رعب و وحشت در میان مردم شد.
این حادثه به دنبال درگیری دو خانواده قاتل و مقتول رخ داده که با حضور به موقع پلیس خاتمه یافت و ضاربان در محل دستگیر شدند.
گفتنی است در این حادثه یک زن دچار مصدومیت شد.
7152/ 6037
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 انقلاب تیراندازی خانواده فرمانده انتظامی کشف و ضبط موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۹۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ کشته و زخمی به‌دنبال تیراندازی در فلوریدا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یو.پی.آی، براساس اعلام پلیس محلی، در پی وقوع تیراندازی در منطقه «جکسون‌ویل بیچ» واقع در شرق جکسون‌ویل در ایالت کالیفرنیای آمریکا، دو نفر زخمی شدند و یک نفر نیز کشته شد.

تونیا تِیتور، سخنگوی معاونت پلیس جکسون‌ویل بدون ارائه جزئیات بیشتر درباره این حادثه گفت: تیراندازی در ملأ عام و در مرکز منطقه جکسون‌ویل بیچ رخ داده است. تصور می‌کنیم چندین مظنون در این حادثه دست داشتند و همچنان به‌دنبال آن ها هستیم.

از سه قربانی این تیراندازی، یک نفر در محل حادثه کشته شد و وضعیت دو نفر دیگر پایدار اعلام شده است.

کد خبر 6057879

دیگر خبرها

  • افزایش پرونده‌های کلاهبرداری در کرمان
  • افزایش ۲۱ درصدی پرونده‌های کلاهبرداری در کرمان نسبت به سال گذشته
  • ۳ کشته و زخمی به‌دنبال تیراندازی در فلوریدا
  • بازداشت عاملان پرتاب نارنجک به سمت ماموران پلیس در چهارشنبه سوری
  • عاملان پرتاب نارنجک به سمت ماموران پلیس در چهارشنبه سوری بازداشت شدند
  • بازداشت عاملان پرتاب نارنجک دستی به سمت ماموران پلیس
  • حکم قصاص برای عاملان قتل در میهمانی مختلط
  • عاملان درگیری با بازیکنان تیم تراکتور به دستگاه قضایی معرفی شدند
  • دستگیری عاملان تیراندازی در فیروزآباد و سنگ‌پرانی در فسا
  • دستگیری قاتل متواری در رودبار