Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری شش نفر از منازعین در جریان حادثه تیراندازی که امروز جلوی درب دادگاه انقلاب در منطقه کیانپارس اهواز رخ داد، خبر داد. آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ محمد صفری با اشاره به وقوع حادثه تیراندازی جلوی درب دادگاه انقلاب در منطقه کیانپارس اهواز که امروز (2 خردادماه) رخ داد و فیلم آن در فضای مجازی منتشر شد، اظهار کرد: تیراندازی امروز جلوی درب دادگاه انقلاب مربوط به قتلی بوده که در خردادماه سال گذشته در روستای  اسماعیلیه از حوزه شهرستان کارون رخ داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز طرفین دعوا جلوی درب دادگاه حضور یافته بودند که با هم درگیر شدند.
وی افزود: در جریان این درگیری یک نفر از طرفین دعوا با اسلحه شکاری اقدام به تیراندازی کرد که موجب مصدومیت یک نفر شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان اهواز گفت: بلافاصله با همکاری عوامل نیروی انتظامی، رئیس کلانتری و معاونت عملیات فرماندهی انتظامی اهواز شش نفر از منازعین دستگیر شدند.  
صفری افزود: در حال حاضر حال مصدوم این درگیری خوب گزارش شده است. 
منبع: ایسنا کد خبر: ۵۲۵۰۳۹ تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴

منبع: آفتاب

کلیدواژه: حادثه تیراندازی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۰۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز

سرهنگ حسین زلقی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت در سطح شهر اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران انتظامی کلانتری ۳۳ این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی نامحسوس ۷ سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی ۲ عملیات غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در شهر اهواز، بیان داشت: متهمان در تحقیقات پلیس و مواجهه با مستندات و ادله مربوطه به ۱۶ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند.

سرهنگ زلقی در خاتمه گفت: متهمان پس تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • دستگیری قاچاقچی عمده قرص‌های غیر مجاز منطقه تهرانپارس تهران
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • جزئیات دستگیری دو عامل ربایش یسنا کوچولو | دختربچه 4 ساله 5 روز اسیر آدم‌ربایان بود