Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-02@03:30:48 GMT

حکم اعدام برای مسئول «جذب و آموزش کودکان» در داعش+ عکس

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۳۲۰۸۷

حکم اعدام برای مسئول «جذب و آموزش کودکان» در داعش+ عکس

دادگاهی در عراق حکم اعدام یکی از سرکرده‌های گروه تروریستی داعش و مسئول جذب کودکان برای این گروه را صادر کرد.

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، دادگاه جنایی بغداد عراق سه‌شنبه حکم اعدام مسئول جذب و آموزش کودکان در گروه تروریستی داعش را صادر کرد.

«عبدالستار بیرق‌دار» سخنگوی شورای عالی دستگاه قضا عراق گفت که دادگاه جنایی مرکزی در رصافه بغداد بعد از بررسی پرونده «طارق جدعون» این حکم را صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه سومریه عراق، بیرق‌دار افزود، جدعون با کنیه داعشی «ابو حمزه البلجیکی» (بلژیکی) در چندین عملیات تروریستی شرکت داشته و مسئولیت جذب کودکان به گروه تروریستی داعش و آموزش عقاید تکفیری و افراطی به آن‌ها را برعهده داشته است.

گروه تروریستی داعش طی مدتی که مناطقی از عراق و سوریه را در اشغال خود داشت، با جذب و آموزش کودکان زیادی که به آن‌ها لقب «اشبال الخلافه» (شیربچه‌های خلافت) داده بود، از آن‌ها برای پیشبرد اهداف شوم خود و انجام حملات انتحاری استفاده می‌کرد.

منبع: فارس

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۲۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان حمله تروریستی داعش در ولسوالی گذره را محکوم کرد

ذبیح‌الله مجاهد سخنگوی طالبان گفت که حمله روز دوشنبه بر مسجد اهل تشیع در ولسوالی گذره هرات به معنای نیرومند شدن داعش در افغانستان نیست.

سخنگوی طالبان این حمله را یک جنایت خوانده و افزود که تلاش‌ها برای جستجوی عاملان این رویداد ادامه دارند.

مجاهد افزود: «جنایت اخیر داعش در ولایت هرات کدام دست‌آوردی برای آن‌ها نیست و قوت آنان را هم نشان نمی‌دهد. این یک جنایت محض است که انجام شده و در اکثر کشورها ممکن انجام شود. نیروهای امنیتی متوجه پیدا کردن سرنخ این جنایت هستند و عاملان را به جزا خواهد رساندند.»

مسئولیت حمله روز دوشنبه بر مسجد اهل تشیع در ولسوالی گذره هرات را گروه داعش پذیرفت؛ در این حمله تروریستی ۷ نفر جان باختند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • طالبان حمله تروریستی داعش در ولسوالی گذره را محکوم کرد
  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • ضرورت مبارزه ایران و افغانستان با داعش به عنوان تهدید مشترک
  • ترکیه ده‌ها نفر را به ظن ارتباط با داعش دستگیر کرد
  • داعش مسئول حمله به نمازگزاران هرات
  • ساینا اس اتوماتیک روانه عراق می شود / صادرات چندین هزار ساینا و کوئیک به ونزوئلا
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • بازداشت چند داعشی در استانبول