Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، در این بیانیه آمده است؛ عملیات بیت‌المقدس و حماسه آزادسازی خرمشهر یکی از نقاط عطف دفاع مقدس و بلکه تاریخ ایران به شمار می‌رود که طی آن پیام مقاومت و ذلت ناپذیری ایرانیان غیور و غیرتمند و تربیت‌یافتگان مکتب قرآن و اهل‌بیت (ع) رساتر از همیشه به جبهه ضدانقلاب و دشمنان انقلاب اسلامی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلق حماسه‌ی سوم خرداد یادآور رشادت‌ها و ازجان‌گذشتگی‌های جوانان میهن اسلامی است که شهدای عزیز و گران‌قدرمان با اهداء خون‌های پاک و بذل جان‌های مطهر خود، این حماسه عظیم را در تاریخ افتخارات ملی و دفتر قطور خاطرات ملت شریف ایران اسلامی به ثبت رساندند.

سوم خرداد، روز مقاومت و پیروزی و تجلی فرهنگ ایثار، شهادت و ازخودگذشتگی ملتی است که با اتکا به قدرت لایزال الهی، حماسه‌ای جاوید بر تارک این سرزمین آفریدند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز، فتح خرمشهر را که امام خمینی (ره) فرمودند؛ «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، اوج خداباوری بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران دانسته و این رویداد بزرگ را نشان از عزم و ایمان الهی رزمندگان جان‌برکفی می‌داند که صادقانه و گمنام به استقبال شهادت رفتند تا ذره‌ای از خاک پاک میهن را به دشمن ندهند.

بازخوانی این حماسه تاریخی و ترجمان فرمایش حکیمانه امام راحل برای نسل‌های امروز، سناریوهای دشمن را با شکست مواجه و رشادت‌های فرزندان ایران اسلامی در آن دوران را جاودانه می‌کند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز، ضمن تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، این رخداد تاریخ‌ساز را که دارای زوایای خیره‌کننده و ظرفیت معنوی است یک الگوی مناسب برای ملت ایران جهت قرار گرفتن در مسیر سرافرازی و سربلندی می‌داند.

900/902

البرز سوم خرداد خرمشهر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: البرز سوم خرداد خرمشهر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۲۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آهنگران: امام(ره) فرمودند که نسل ما، نسل حماسه است

صادق آهنگران، مداح دوره دفاع‌مقدس در برنامه‌ای از خاطره گلایه امام خمینی (ره) نسبت به یکی از مداحی‌هایش گفت.

به گزارش ایسنا، آهنگران در گفت‌وگو با کامران نجف‌زاده، مجری برنامه برمودا از پیامی که امام خمینی(ره) مبنی بر خواندن آثار حماسی به وی داده بود گفت. این مداح دوران جنگ تحمیلی عنوان داشت، امام به وی تذکر داده بود که نسل ما، نسل حماسه است و باید مداحی‌های حماسی بخواند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حاج شیخ غلامرضا حسنی نماد هویت و تاریخ مجاهدات در شهر ارومیه است
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • آهنگران: امام(ره) فرمودند که نسل ما، نسل حماسه است
  • شیوه رفتاری امام صادق (ع) بهترین الگو برای تقریب مذاهب است
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی جمعی از هنرمندان افغانستانی و ایرانی در قم
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران