Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@05:24:54 GMT

چهار کبدی کار کرمانشاهی به مسابقات آسیایی می روند

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۳۳۰۸۱

چهار کبدی کار کرمانشاهی به مسابقات آسیایی می روند

کرمانشاه - ایرنا - رئیس هیات کبدی استان کرمانشاه گفت: اردوی تیم های ملی کبدی بانوان و آقایان ایران برای حضور در مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا با حضور چهار ورزشکار کرمانشاهی آغاز شده است.

مختار صیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: راهله نادری، آزاده صیدی، محمدامین نصرتی و محمد قربانی چهار کبدی کار کرمانشاهی حاضر در اردوی تیم ملی بانوان و آقایان ایران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در خصوص اردوی تیم ملی کبدی بانوان، گفت: این اردو از امروز (دوم خرداد) به میزبانی شهر سمنان آغاز شده است.
صیدی افزود: در این اردو که 18 ورزشکار حضور دارند ملی پوشان زیرنظر کادر فنی تا 12 خرداد به تمرینات آماده سازی می پردازند.
رئیس هیات کبدی کرمانشاه همچنین در خصوص اردوی تیم ملی آقایان نیز گفت: این اردو از روز گذشته (اول خرداد) با شرکت 20 بازیکن آغاز شده است.
وی تصریح کرد: این اردو به میزبانی شهر رامسر برگزار شده و تا 11 خرداد به طول می انجامد.
صیدی همچنین از شایلا جین به عنوان سرمربی تیم بانوان و غلامرضا مازندرانی به عنوان سرمربی تیم مردان ایران یاد کرد.
رئیس هیات کبدی کرمانشاه در ادامه به فعالیت 200 کبدی کار در استان خبر داد و گفت: حدود 65 درصد آن ها را آقایان و 35 درصد را نیز بانوان تشکیل می دهند.
وی اظهار کرد: از لحاظ مربی و داور نیز وضعیت خوبی داریم به گونه ای که در بخش آقایان 11 داور و 17 نفر مربی داریم که چهار نفر از مربیان و سه نفر از داوران دارای مدرک از فدراسیون هستند.
صیدی ادامه داد: در بخش بانوان نیز 12 مربی و 28 داور داریم که 2 نفر از مربیان و سه نفر از داوران دارای مدرک از سوی فدراسیون هستند.
وی در پایان محل تمرین ورزشکاران آقا را سرسرای امام سجاد (ع) در شهرک کیهانشهر و ورزشکاران خانم را در سرسرای کوثر واقع در فرهنگیان فاز 2 اعلام کرد.
7458/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كبدي مسابقات آسيايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۳۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین احمدی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تاکید و دستورات ویژه مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی در خصوص عمل به مسئولیت‌های اجتماعی اظهار کرد: در تلاش هستیم با اجرای یک برنامه زمانبندی دقیق پروژه تعمیرات اساسی پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان را به نتیجه برسانیم.

وی ادامه داد: مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران وجود پلاژی با امکانات مناسب را حق مسلم ساکنان جزیره خارگ می‌داند و در خصوص تسریع در فرایند اجرای پروژه دستورات ویژه ای صادر کرده است.

سرپرست مدیریت عملیات عمومی شرکت پایانه‌های نفتی افزود: در پلاژهای شنا غریق نجات‌های باتجربه و توانا حاضر خواهند بود تا از بروز خطرات احتمالی غرق شدن جلوگیری نمایند موضوعی که موجب ایجاد فضایی امن و مطمئن جهت ثبت لحظاتی آرامش‌بخش و لذت‌بخش خواهد شد.

احمدی گفت: طبق برآوردهای انجام شده، اجرای این پروژه در مدت زمان ۶ ماه و با بودجه‌ی قریب به ۳۰ میلیارد ریال انجام خواهد شد.

کد خبر 6097768

دیگر خبرها

  • تخصیص ۳ میلیارد تومان برای ساخت پلاژ در جزیره خارک
  • مخالفت شدید روزنامه سپاه به ممنوعیت ورود زنان به ورزشگاه‌ها
  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • درخشش بانوان یزدی در مسابقات پتانک کارگران کشور
  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند