Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، ستاد کل نیروهای مسلح با تبریک خجسته روز سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر به آحاد ملت غیور ایران اسلامی، خانواده معظم شهداء، ایثارگران و رزمندگان کفر ستیز ارتش، سپاه و بسیج مردمی بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

سوم خرداد ۱۳۶۱ یادآور حماسه جاودانه آزادی خرمشهر قهرمان از اشغال رژیم بعث عراق و سند مقاومت و ایستادگی یک ملت شجاع و سلحشور در برابر تجاوز دشمن و فراتر از آن نظام سلطه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن روز که امپراتوری خبری غرب، تصاویر صدام را در جبهه های جنگ به دنیا مخابره می کردند و صدام با تحریک و پشتیبانی قدرت های غرب و شرق و حمایت کشورهای مرتجع منطقه سرمست از قدرت و تبلیغات، سودای فتح چند روزه تهران را در سر داشت و در مدت زمان کوتاهی ماشین جنگی او که معجونی از تجهیزات و سلاح های پیشرفته قدرتهای بزرگ جهان بود، زمین گیر شد و ۴۴ کشور حامی او اعتراف کردند که ارتش رژیم بعث در برابر مقاومت نیروهای ایرانی شکست خورده است.

دشمنان هرچند هیچگاه نخواستند قبول کنند که پیروزی در دفاع مقدس در طول ۸ سال را ایمان، معنویت، تفکر بسیجی رقم زده است، اما گذر زمان و پیروزی های چشمگیر و مقاومت در جنگ های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه آنچنان وحشتی را در جبهه استکبار وصهیونیست ها ایجاد کرد که با شکل گیری جریان مردمی در قالب حشد الشعبی در عراق و حزب الله در لبنان، انصارالله در یمن، حماس در فلسطین تشکیل یگان های رزمی مردمی داوطلب همچون حیدریون، زینبیون و فاطمینون از لبنان، پاکستان و افغانستان نه برای دفاع از سرزمین خود بلکه برای مبارزه و جهاد در مقابل جبهه کفر تکفیری و داعشی در چند هزار کیلومتر دورتر از وطنشان یعنی در سوریه و دربیخ گوش صهیونیست ها آنها را به این باور رساند بذری که حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ کاشت و به ثمر نشستنش را در سوم خرداد سال ۱۳۶۰ به چشم خویش دید، اکنون با گذشت ۳۶ سال، فراتر از سرزمین مقدس ایران شاهد به بار نشستن آن در لبنان، عراق، سوریه و یمن هست و می رود تا این شجره طیبه، تومار همه شجره های خبیثه و در رأس آنها وجود منحوس رژیم کودک کش صهیونیستی را در منطقه برچیند.

آن روز که رزمندگان غیور اسلام با آزادسازی خرمشهر و بیرون راندن دشمن بعثی از سرزمین شان روز مقاومت را در تقویم کشور برای خود به ثبت رساندند، بذری را کاشتند که ۳۶ سال بعد دفاع سرزمینی آنها تبدیل به عمق راهبردی و تشکیل جبهه مقاومت و محصولی ارزشمند در هزاران کیلومتر خارج از آن گردید و دشمنان اسلام را ذلیل و زمین گیر نمود به طوری که این نهالی که توسط حضرت امام (ره) با علم و درک عمیق از آینده غرس شد فرزند خلف ایشان حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) آن را به یک درخت تنومند تبدیل کرده است.

ملت سرافراز ایران اسلامی اگر امروز در کمال آرامش، پیروزی بر دشمن و تروریسم تکفیری را جشن می­گیرند، می­ دانند که امنیت امروزشان را مدیون جانفشانی و مقاومت آن روزهای سخت دفاع از سرزمین و ایستادگی و فداکاری امروز جوانان مدافع حرم اهل بیت (ع) در مقابل دشمنان در هزاران کیلومتر آن طرف تر هستند.

ملت ایران امنیت امروزشان را مدیون جانفشانی روزهای سخت دفاع از سرزمین و فداکاری امروز مدافعان حرم در مقابل دشمنان در هزاران کیلومتر آن طرف تر هستند.

305

ستاد کل نیروهای مسلح رئیس ستاد سرلشکر حسن باقری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ستاد کل نیروهای مسلح رئیس ستاد سرلشکر حسن باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۳۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد

ایسنا/کرمانشاه یک فعال سیاسی اجتماعی، گفت: زمانی رژیم صهیونیستی تامین‌کننده منافع آمریکا و غرب در منطقه بود، اما امروز این رژیم توان دفاع از خود را هم ندارد.

جهانبخش زنگنه تبار در نشست بصیرتی جهادتبیین با عنوان آخرین تحولات منطقه غرب آسیا با محوریت جمهوری اسلامی ایران که با حضور جمعی از مدیران و کارکنان جهاد کشاورزی کرمانشاه برگزار شد، عملیات طوفان الاقصی را پاسخ به ۷۵ سال ظلم، تجاوز، آوارگی و کشتار مردم مظلوم فلسطین دانست و گفت: این عملیات هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست و آبروی این رژیم جعلی را برای همیشه برد.

 وی به تحلیل عملیات افتخارآمیز وعده صادق و دستاوردهای آن پرداخت و گفت: اخلاقی بودن، شجاعانه بودن، تمام توان رژیم صهیونیستی و همپیمانان او را به مبارزه طلبیدن، تحمیل اراده ملت بزرگ ایران و نظام اسلامی بر دشمن، پاسخ پشیمان‌کننده، عقب نشینی رژیم صهیونیستی و آمریکا در پاسخ دادن به این عملیات سهمگین و ناامید کردن کشورهایی که روزی به استقرار پایگاه‌های نظامی آمریکا در کشورشان می‌بالیدند، بخشی از مشخصات و دستاوردهای این عملیات بود.

 زنگنه تبار گفت: زمانی رژیم صهیونیستی تامین کننده منافع آمریکا و غرب در منطقه بود، اما امروز این رژیم توان دفاع از خود را هم ندارد و هزینه‌های حمایت از این رژیم غاصب از نظر اقتصادی، امنیتی، نظامی و حیثیتی آنقدر برای غرب بالا رفته که بهتر است آمریکا و انگلیس به فکر جمع‌آوری و انتقال این رژیم جعلی به جای دیگری باشند.

این پژوهشگر مسائل سیاسی با بیان اینکه وضعیت منطقه غرب آسیا برای حضور رژیم صهیونیستی، قرمز است، افزود: اگر حکام آمریکا  سالانه میلیاردها دلار به حساب رژیم صهیونیستی واریز کنند، سرویس‌های جاسوسی خود را برای حمایت از آن بکار گیرند، رسانه‌های خود  را برای پوشش عملکرد ننگین آن فعال کنند و ماهی یک بار به آنجا سفر کنند، نتیجه نخواهد داشت و عمر فرزند نامشروع آنها رو به پایان است.

 زنگنه تبار همچنین به توطئه‌های ۴۵ ساله اخیر دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: زمانی که انقلاب اسلامی یک نهال نوپا بود، توطئه‌های آمریکا و همپیمانان او نتوانست آن را از پای درآورد و امروز که آن نهال نوپا به درخت تنومندی تبدیل شده، توطئه‌های دشمنان در مقابل آن نسیمی بیش به حساب نمی‌آید.

 زنگنه تبار گفت: برخلاف آنچه که دشمنان می‌گویند، جمهوری اسلامی به دنبال کشورگشایی، تشکیل امپراتوری و صدور تسلیحات به دنیا نبوده است، اما آنچه که از صدور انقلاب اسلامی مد نظر امامین انقلاب بود، در دنیا اتفاق افتاده و می‌توان گفت امروز تمام دنیا پیام این انقلاب الهی را دریافت کرده و تحت تاثیر آن قرار گرفته‌اند.

 وی گفت: تشکیل تمدن اسلامی و زمینه سازی برای ظهور منجی عالم بشریت مهمترین اهداف نظام اسلامی است که به کوری چشم دشمنان، محقق خواهد شد و کسی نمی‌تواند مانع آن شود.

زنگنه تبار با بیان اینکه امروز دوستان و دشمنان یکصدا می‌گویند که قدرت اول و تعیین کننده در منطقه غرب آسیا جمهوری اسلامی ایران است، گفت: در مقابل قدرت آمریکا در منطقه رو به افول است. در گذشته اگر ناو آمریکایی از مبدا به سمت منطقه غرب آسیا حرکت می‌کرد کشورهای منطقه دچار اضطراب می‌شدند، اما امروز همان ناو و کشتی‌های آمریکایی و انگلیسی توسط حوثی‌های قهرمان مورد هدف قرار می‌گیرند و غرق می‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جنبش های دانشجویی اخیر ریشه در فطرت های بشری دارد
  • خلیج‌ فارس امن‌ترین نقطه دریایی جهان است | اسکورت کشتی‌های تجاری ایران در آب‌های فرامرزی
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد