Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@22:40:57 GMT

هواپیمای مافوق صوت آمریکا سقوط کرد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۳۴۲۴۷

هواپیمای مافوق صوت آمریکا سقوط کرد

به گزارش جماران؛ منابع خبری روز چهارشنبه از سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی «نورثروپ تی-38 تالون» در پایگاه نیروی هوایی کلمبوس، واقع در ایالت می‌سی‌سی‌پی خبر داده‌اند. 

مقام‌های پنتاگون گفته‌اند از سرنوشت دو خلبان این هواپیما خبری در دست نیست. 

شمار نظامیان آمریکایی کشته شده در جریان سقوط هواپیماهای آمریکا در ماه‌های گذشته نسبت به ارقام مشابه در یک سال قبل‌تر افزایش چشمگیری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شبکه خبری سی‌ان‌ان در گزارشی ۲۰ روز پیش نوشته بود در سال جاری میلادی ۲۷ نفر از نظامیان آمریکا در جریان سقوط هواپیما در مناطق غیرجنگی کشته شده‌اند. بعد از این تاریخ هم چندین جنگنده آمریکایی سقوط کرده‌اند. 

«مک ثورنبری»، رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا در یک جلسه استماع با توجه به افزایش شمار کشته‌شدگان نظامیان امریکا بر اثر سقوط هواپیما گفته آمادگی ارتش آمریکا در «وضع بحرانی» قرار دارد. 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 پنتاگون سقوط هواپیما سقوط هواپیما در آمریکا هواپیمای مافوق صوت موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۴۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط خودرو در محور مهاباد- ارومیه یک کشته برجای گذاشت

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: سقوط خودروی سورای به داخل کانال آب در محور مهاباد- ارومیه ۱ فوتی و ۲ مصدوم برجای گذاشته است.

به گزارش مشرق، سردار فداکارمکری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: انحراف و سقوط به کانال خودرو سواری در محور مهاباد- ارومیه یک فوتی و ۲ مصدوم بر جای گذاشته است.

وی افزود: در این حادثه گزارشی مبنی بر تصادف نزدیک روستای یوسفکند به مرکز ١٢۵ ارسال شد که بلافاصله نیروهای ایستگاە ٢ و مرکزی این سازمان به محل اعزام شدند.

فداکارمکری اضافه کرد: خودرو سواری تندر ۹۰ از مسیر خود انحراف پیدا کرده و به کانال رودخانه سقوط کرده بود که متاسفانە یک کشته و ۲ مصدوم برجای گذاشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • خبری که جهان را نگران کرد؛ پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی!
  • زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم
  • ۱۲ کشته و زخمی به علت انفجار در ایالت بلوچستان پاکستان
  • سقوط خودرو در محور مهاباد- ارومیه یک کشته برجای گذاشت
  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان با ۲۰ کشته (فیلم)
  • سرمایه گذاری مشترک آمریکا و ژاپن برای رهگیری موشک‌های مافوق صوت
  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت
  • نیروی دریایی آمریکا چند هواپیما و از چه انواعی در اختیار دارد؟ (+عکس)
  • سقوط خودروی دنا در قزوین یک‌کشته و دو مصدوم داشت
  • بازخوانی یک جنایت