Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ نخست وزیر اسرائیل با تکرار ادعاهای همیشگی علیه ایران، گفت ایران اجازه نخواهد یافت در سوریه حضور دائمی نظامی داشته باشد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل روز چهارشنبه درجریان نشستی در پایگاه هوایی «تل نوف» واقع در مرکز سرزمین‌های اشغالی مدعی شد که کشورهای دیگر منطقه همراه با اسرائیل از «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا بابت خروج از برجام قدردانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته وبگاه روزنامه «جروزالم پست»، نتانیاهو در این سخنرانی به برجسته کردن نقش تل آویو در نبرد با ایران پرداخت و گفت: «ایران اجازه ساخت یک پایگاه نظامی در سوریه و توسعه جنگ‌افزارهای اتمی را ندارد.»

وی در ادامه افزود، نیروی هوایی اسرائیل نقش حیاتی را در اجرای این سیاست دارد و در چند سال گذشته این وظیفه را به طور مدام و موثر انجام داده است.

نخست وزیر اسرائیل در خاتمه از اقدام‌‌های ترامپ در رابطه با برجام، دوازده درخواست جدید «مایک پامپئو» وزیرخارجه آمریکا از ایران و آنچه که «رهبری قوی» آن‌ها در مقابله با ایران خواند، تشکر کرد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 بنیامین نتانیاهو سوریه جنگ سوریه خروج آمریکا از برجام بنیامین نتانیاهو ایران موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۵۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه خبری اکسیوس: آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است

پایگاه خبری اکسیوس اعلام کرد با آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا از سوی رژیم صهیونیستی، اعضای کنگره و حتی مقامات ارشد دولت بایدن تحت فشار شدیدی برای تجدیدنظر درخصوص تحریم‌های احتمالی علیه رژیم صهیونیستی قرار دارد.

به گزارش منابع مطلع آمریکا قصد داشته تا از ارائه کمک نظامی و آموزش به گردان «Netzah Yehuda» خودداری کند که خود اقدامی بی‌سابقه در روابط واشنگتن و تل‌آویو محسوب می‌شد.

یک قانون امضا شده در سال ۱۹۹۷ در آمریکا، این کشور را از ارائه کمک‌های خارجی و ارائه آمورش‌ها از سوی وزارت دفاع به نیروهای پلیس، نظامی و امنیتی که متهم به نقض حقوق بشر هستند، ممنوع می‌کند.

هفته گذشته پایگاه خبری اکسیوس گزارش داده بود که بلینکن به دنبال اعمال تحریم‌هایی علیه گردان «Netzah Yehuda» ارتش رژیم صهیونیستی است.

انتشار این خب باعث شد تا بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و یائیر لاپید، رئیس اپوزیسیون این رژیم به طور علنی از جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا بخواهند تا از انجام چنین اقدامی پرهیز کند.

یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و بنی گانتس، عضو کابینه جنگی این رژیم در این رابطه با بلینکن به گفت‌وگو پرداختند و اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی نیز با کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا به گفت‌وگو پرداخت.

به گفته مقامات رژیم صهیونیستی، تل‌آویو در پیغام‌های خود به ـآمریکا از این کشور خواسته تا در تحریم این گردان ارتش رژیم صهیونیستی تجدیدنظر کند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • اسرای اسرائیلی خطاب به نتانیاهو: هر چه زودتر برای آزادی ما توافق کن!
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • پایگاه خبری اکسیوس: آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد