Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان افعی ها تاکنون با پیراهن نراتزوری موفق به گشودن دروازه 23 تیم در سری آ شده است.

طرفداری- مائورو ایکاردی در حساس ترین بازی چند فصل اخیر خود با پیراهن اینتر، مقابل لاتزیو موفق به گلزنی شد تا تیمش دوباره در لیگ قهرمانان اروپا حاضر شود. گل او به لاتزیو، صدمین گلش در سری آ برای اینتر بود. آمار تفکیک شده گل های او به تیم های مختلف نشان می دهد این بازیکن بیش از هر تیمی، راه دروازه سمپدوریا، تیم سابقش را به خوبی می داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیورنتینا هم از رقیبان محبوب اوست. یوونتوس و لاتزیو نیز 5 بار طعم گل خوردن از کاپیتان اینتر را چشیده اند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۸۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به اینزاگی: بیش از حد بزرگش کردید!

به گزارش "ورزش سه"، کاسانو که سابقه بازی در تیم‌های بزرگی مانند رئال مادرید، اینتر، رم و میلان را دارد در طول چند سال اخیر همیشه اظهارات جنجالی بسیاری را مطرح کرده که باعث شده نامش در فوتبال ایتالیا همچنان بر سر زبان‌ها باشد.

حالا به نظر می‌رسد که این بار نوبت به اینزاگی رسیده است که هدف حملات او قرار بگیرد، مربی‌ای که سال گذشته اینتر را به فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند و با آنها نایب قهرمان این مسابقات شد و این فصل هم توانست جام قهرمانی سری آ ایتالیا را به دست آورد.

کاسانو در مراسمی در کاتانیا درباره او گفت:« عجیب است که اینزاگی به خاطر قهرمانی در این رقابت‌ها به یک مربی فوق العاده تبدیل شده است اما من فکر می‌کنم که او باید به خاطر از دست دادن حداقل دو جام قهرمانی سری آ برابر تیم‌هایی که فاصله زیادی با بازیکنان او داشتند مقصر شمرده شود. »

این اظهارات در حالی مطرح شده است که اینزاگی همچنین موفق شده است سه قهرمانی در سوپرجام ایتالیا و دو قهرمانی در جام حذفی این کشور هم برای اینتر به دست آورد و مربی موفقی در این تیم به حساب می‌‌آید.

دیگر خبرها

  • دورتموند 5-1 آگزبورگ: پی‌اس‌جی دوباره لرزید!
  • جنجال داوری: گلی که آرسنال خورد درست بود! (عکس)‏
  • 5 گل برتر اینتر مقابل ساسولو در خارج از خانه / فیلم
  • حمله به اینزاگی: بیش از حد بزرگش کردید!
  • ۱۰ گل و پاس گل: مسی بازیکن ماه ام‌ال‌اس شد
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • توقف روند گلزنی عیسی در بدترین زمان ممکن
  • تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!
  • برنابئوی امن: آماری که بایرن را می‌ترساند
  • آمارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر| دروازه‌بان تراکتور به کاپیتان استقلال رسید/ هفته تساوی ها