Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@04:36:42 GMT

پربحث‌ترین اخبار چهارشنبه 2 خردادماه خبرگزاری فارس

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۳۹۱۹۱

پربحث‌ترین اخبار چهارشنبه 2 خردادماه خبرگزاری فارس

پربحث‌ترین اخبار چهارشنبه دوم خردادماه خبرگزاری فارس را در زیر ببینید: 

برانکو:‌سخت‌ترین قرعه برای پرسپولیس بود/ الدحیل قدرت خود را نشان داده است اما افق دید ما فینال آسیاست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سخت‌ترین قرعه ممکن به ما خورد چرا که نتایج الدحیل در بازی‌های اخیر خود گویای قدرت این تیم است.

پامپئو: با فشار اقتصادی بی‌سابقه از مردم ایران حمایت خواهیم کرد

وزیر خارجه آمریکا می‌گوید برنامه این کشور برای ایران، اعمال فشار اقتصادی حداکثری بر ایران همزمان با حمایت از مردم ایران است؛ وی صراحتاً گفت که هدف از این فشار اقتصادی، تغییر رفتار جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا «کلانتری» در پرونده‌ها دخالت می‌کند؟/ مطالبی نظیر «متهمان باید بزودی آزاد شوند» در حد این افراد نیست

دادستان تهران گفت: از رییس سازمان حفاظت محیط زیست باید سوال کرد اولاً، ایشان به چه مجوزی در پرونده‌های قضایی دخالت می‌کنند و ثانیاً، مبنای اظهارات وی که هیچ دسترسی و اطلاعی از پرونده قضایی نداشته است چیست.

 استقلال به السد خورد؛پرسپولیس به الدحیل/دربی آسیایی فعلا منتفی شد/ بازی برگشت سرخپوشان شب تاسوعا

مراسم قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و تیم‌های استقلال و پرسپولیس در این مرحله رقبای خود را شناختند.

 واکنش وزارت امور خارجه ایران به تحریم «سیف»

وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به تحریم سیف، دولت آمریکا را دولتی عهدشکن خواند و اعلام کرد: حق توسل به راهکارهای حقوقی و سیاسی بین‌المللی برای مقابله با این اقدام خزانه داری آمریکا برای دولت و بانک مرکزی ایران محفوظ است.

          برای دیدن این اخبار روی عناوین آن کلیک کنید.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۹۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیدان: تصمیم ورود به پرونده بین‌المللی علیه اسرائیل گرفتیم

وزیر خارجه ترکیه با اشاره به روند دادگاه بین‌المللی علیه رژیم صهیونیستی که توسط آفریقای جنوبی جریان دارد، گفت: با تصمیم رئیس جمهورمان به این پرونده ورود خواهیم کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، هاکان فیدان وزیر خارجه ترکیه امروز چهارشنبه در نشست خبری با همتای اندونزیایی خود با بیان اینکه این کشور در پرونده قضایی بین المللی علیه رژیم صهیونیستی که توسط آفریقای جنوبی باز شده است، ورود خواهد کرد، گفت: تصمیمان بر این شده است.

وی با اشاره به حضورش در نشست بین المللی ریاض اظهار داشت: در این نشست و نشستهای مشابه این موضوع را دریافتم که بعضی کشورها در این پرونده می خواهند و آماده اند که موضعی اتخاذ کنند.

وزیر خارجه ترکیه با بیان اینکه تاکنون نیکاراگوئه و کلمبیا گامهای روشنی در این خصوص برداشته اند، افزود: ما نیز نتیجه بررسی های خود را به رئیس جمهورمان گفتیم و برای اولین بار تصمیم گرفته شده را اینجا اعلام می کنم. کار ما روی این برنامه مدت زیادی است که دنبال می شود. ما اقدامات حقوقی خود را دنبال خواهیم کرد. در این بین با همه کشورهای دوست و همپیمان در اینکه چه اقدامات بیشتری می توانیم انجام دهیم کار را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیا جان توافق ایران و عربستان با ابتکار چین در خطر است؟/ پکن از ترس تحریم های ثانویه فروش نفت از تهران را کاهش خواهد داد/ دیپلماسی تلفنی چین میان ایران و آمریکا موفق بود
  • ایران ۵شرکت و ۷شخص حقیقی آمریکایی را تحریم کرد + جزئیات | بیانیه مهم وزارت خارجه
  • ایران ۵شرکت و ۷شخص حقیقی را تحریم کرد + جزئیات | بیانیه مهم وزارت خارجه
  • ظریف: اسرائیلی‌ها به آمریکایی‌ها هم لگد زدند | اسرائیل به هیچ کس رحم نکرد | آنانکه دل‌شان برای آمریکا لک می‌زند باید بدانند آمریکا چه کرد
  • ترکیه به پرونده نسل‌کشی اسرائیل در غزه خواهد پیوست
  • فیدان: تصمیم ورود به پرونده بین‌المللی علیه اسرائیل گرفتیم
  • فیدان: ترکیه به پرونده نسل‌کشی اسرائیل در غزه خواهد پیوست
  • ظریف: خیلی‌ها فکر می‌کنند آمریکا ابر قدرت است اما امروز چیزی به نام قدرت هژمون نداریم / اسرائیل هیچ وقت پای کسی نخواهد ایستاد + فیلم
  • چهارشنبه، روز نجات سپاهان و تراکتور
  • ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳