Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ آبدار مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی در گفتگو با خبرنگاران گفت: ایجاد ظرفیت‌های مختلف در راستای توسعه گردشگری استان، از جمله فعالیت مستمر موزه‌ها و ایجاد و توسعه موزه‌های شاخص و منحصر به فرد از اولویت‌های اداره کل استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبدار در ادامه فعالیت موزه خودرو‌های کلاسیک را در تبریز، یکی از جذاب‌ترین ظرفیت‌های گردشگری دانست و گفت: مجوز این موزه خصوصی از سوی اداره‌کل موزه‌ها و اموال منقول تاریخی به نام "خلیل غفاری"، صادر شده است و یقیناً فعالیت رسمی آن در راستای جلب رضایت گردشگران نقش بسزایی خواهد داشت.

وی افزود: این موزه با تلاش ۴۰ ساله آقای خلیل غفاری و گردآوری خودرو‌های نفیس کلاسیک شکل گرفته و تمامی خودرو‌های موجود در این مجموعه منتسب به شخصیت‌های برجسته می‌باشد.

آبدار در پایان خاطرنشان کرد: مدیریت، ساماندهی و صدور مجوز برای مجموعه داران خصوصی موجب معرفی و ارتقاء سطح کیفی و کمی مجموعه داری در کشور خواهد بود.

گفتنی است، پیش از این موزه صدا تبریز به عنوان اولین موزه خصوصی در این شهر توسط رئیس جمهور به بهره برداری رسید. 

 

انتهای پیام/ش

موزه خودرو‌های کلاسیک در تبریز،  از جذاب‌ترین ظرفیت‌های گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جاذبه گردشگری مکان های تاریخی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۰۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش دومین نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی دومین نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران با حضور تولید کنندگان و فعالان این بخش از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، بوشهر، هرمزگان، کردستان، فارس، خراسان رضوی و اصفهان در سالن‌های امیرکبیر و پروین اعتصامی گشایش یافت.

در این نمایشگاه شرکت‌هایی در قالب نمایندگی از کشور‌های چین، کره، تایوان و آلمان در زمینه انواع ابزارآلات ساختمانی دستی و برقی، دستگاه‌های جوش و برش، چسب‌های صنعتی ، ساختمانی و چوب، تیغ‌های برش حضور دارند.

 این نمایشگاه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ برای بازدید علاقمندان دایر است.

دیگر خبرها

  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • طعم شیرین افزایش تولید با کاهش فواصل بهداشتی
  • فعالیت بیش از ۲ هزار دستگاه اتوبوس بخش خصوصی در تهران
  • ضرورت ساماندهی تور‌های بدون مجوز برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی
  • صدور مجوز فنس کشی زمین های کشاورزی فیروزکوه
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد
  • استقلال به خاطر برکناری خطیر از لیگ قهرمانان محروم می‌شود؟
  • فعالیت ٦١ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • صدور مجوز راه‌اندازی کارخانه در سیستان و بلوچستان به صورت استانی انجام می‌شود
  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز