Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد مازندران گفت: ۲۷ انجمن ادبی از استان مازندران در سامانه ثبت انجمن‌های ادبی کشور ثبت نام کردند. ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹ استانها مازندران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، عباس زارع اظهار داشت: با واگذاری امور انجمن‌های ادبی کشور به بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد و راه اندازی سامانه ثبت انجمن‌ها، تاکنون 27 انجمن از مازندران در این سامانه ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از برگزاری همایش انجمن‌های ادبی کشور در تهران و حضور دبیران انجمن‌ها و برگزاری انتخابات برای دبیر استانی، عقیل زروک از شاعران پیشکسوت مازندران به‌عنوان دبیر استان مازندران انتخاب شد.

زارع ادامه داد: تمامی امور انجمن‌های ادبی و حمایت‌های معنوی و مادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از این پس از طریق بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان صورت گرفته و انجمن‌های عضو با ارائه برنامه‌های گوناگون ادبی در همه رشته‌ها، می توانند از این حمایت‌ها بهره مند شوند.

انتهای پیام/ ز

 

R41358/P41362/S6,74/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۲۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود

ایسنا/مازندران مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان ویژه استان مازندران در ساری برگزار می‌شود.

حامد فاضلی کبریا مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره برگزاری نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان کانون اظهار کرد: این جشنواره در مرحله استانی‌ ویژه مازندران ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۱۸ در سالن سینما کانون ساری برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در بخش استانی با اجرای ۵ نمایش منتخب به اجرا می‌پردازد تا پس از رای هیات داوران ۳ نمایش برگزیده به دبیرخانه مرکزی برای حضور در جشنواره کشوری معرفی شوند.

به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره‌ی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار «این صحنه خانه‌ماست» برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲  سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

وی افزود: داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • ثبت بیش از ۸۴۹ هزار تردد طی تعطیلات اواسط اردیبهشت در محور‌های مازندران
  • جایزه نوبل ادبی باید به فردوسی تعلق می‌گرفت
  • شناسایی ۳ هزار و ۸۴۲ تارنمای مشکوک در کشور
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • کادر تیم پیکان بدنبال استعداد‌های فوتبال مازندران
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • مسابقات سوارکاری استانهای شمال کشور در ساری