Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات ورزشی جام رمضان در گرگان شامگاه چهارشنبه همزمان با هفتمین روز از ماه مبارک رمضان در رشته های فوتسال مردان (دستجات آزاد و بسیج) و والیبال مردان و زنان پیگیری شد.

در چهارمین شب از رقابت های فوتسال در مجموع ۲۰ بار توپ از خط دروازه ها گذشت، تیم های مدعی پیروز شدند و نام یکی دیگر از تیم های حذف شده مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نخستین بازی شب گذشته و از گروه دوم «انصارالحسین رِشمی های مقیم گرگان» به مصاف «تکنیک چشم انداز» رفت و موفق شد با نتیجه پنج بر سه حریف خود را شکست دهد. مجید اکبریان و محمد نامی هرکدام دوگل به همراه تک گل ولی الله رضایی گل های نماینده روستای تاریخی رشم را وارد دروازه کردند و در آن سو حسن عامری، جلال گلبینی و حمیدرضا ظهوری منش برای چشم انداز گلزنی کردند.

در بازی دوم و از گروه سوم «شهدای جلین» با گلباران کردن «موسسه آموزش عالی حکیم جرجانی» در قامت یک مدعی جدی ظاهر شد و با نتیجه قاطعانه هشت بر یک به برتری رسید. سعید حاجیلری با درخشش فوق العاده چهار بار قفل دروازه حریف را گشود. محمدعلی هدایتی نیز سه بازی توپ را به تور دروازه حکیم جرجانی رساند و سید علی حسینی نیز با یک گل در جشنواره شهدای جلین ایفای نقش کرد.

سید جعفر حسینی تنها گل نماینده موسسه را به ثمر رساند. موسسه آموزش عالی حکیم جرجانی با تحمل دومین شکست متوالی از دور رقابت ها کنار رفت.

در آخرین بازی و از گروه چهارم تیم های «موبایل عرب» و «شادروان سیدعلی حسینی» به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود مشکی پوشان موبایل عرب به پایان رسید. سه گل پیاپی توسط بلال میرزاعلی، منصور قلی خانی و کیانوش کلایی در نیمه دوم تیم برنده زمین را مشخص کرد.

ادامه رقابت ها امشب (پنجشنبه) پیگیری می شود که طبق برنامه ابتدا از گروه پنجم «صدای اوتیسم» با «دهیاری باغ گلبن» دیدار می کند. سپس از گروه ششم «شهدای پابند» پذیرای «قالیشویی آرمان» خواهد بود و در آخرین بازی و از گروه هفتم تیم های «فروشگاه ورزشی پرسپولیس» و «شهاب ایرانمهر» به مصاف هم می روند.

رقابت های فوتسال با شرکت ۲۴ تیم در قالب ۸ گروه سه تیمی در سالن امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

«نیروی انتظامی» بار صعود بست

در هفتمین شب از والیبال مردان نیز ابتدا از گروه هفتم تیم مدعی «نیروی انتظامی» موفق شد با نتیجه دو بر صفر و امتیازهای ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۱۷ بر «دهیاری نومل» علبه کند تا با ثبت دومین پیروزی متوالی جواز صعود به مرحله بعدی را به دست آورد.

در دومین بازی و از گروه نخست بازی مهیج تیم های «شهدای آهنگرمحله» و «مرزبانی رستوران التون» با نتیجه دو بر یک به سود نماینده روستای آهنگرمحله رقم خورد. ست های اول و سوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ و ۱۵ بر ۹ به سود تیم شهدا و ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به سود تیم مرزبانی به پایان رسید. آهنگرمحله که در بازی نخست شکست خورده بود با این پیروزی به صعود امیدوار شد.

در بازی سوم و از گروه دوم، تیم «مدرسه والیبال بردیا« در مقابل «موسسه آموزش عالی حکیم جرجانی» کار دشواری نداشت و در دو ست متوالی با نتایج ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۹ به برتری رسید و به دومین برد متوالی دست پیدا کرد. موسسه حکیم جرجانی همانند فوتسال با تحمل دومین شکست شانسی برای صعود نخواهد داشت.

در ادامه مسابقات امشب (پنجشنبه)، ابتدا از گروه سه «دهیاری شموشک علیا» و «دهیاری سیاهتلو» سپس از گروه یک «دهیاری نودیجه» و «شهدای آهنگرمحله» و در آخرین بازی از گروه دو «شرکت تعاونی دهیاران» و «مدرسه والیبال بردیا» به مصاف هم می روند.

رقابت­های والیبال مردان با شرکت ۲۷ تیم در قالب سه گروه چهار تیمی و پنج گروه سه تیمی در حال برگزاری است.

در ادامه مرحله نخست حذفی رقابت های والیبال بانوان تیم «هیوا» دو بر یک بر «هیراد» غلبه و صعود کرد و «هیئت الف» در دو ست متوالی بر «نوجوانان» پیروز و راهی مرحله بعدی شد.

پیروزی قاطع «نصرآباد» در فوتسال بسیج

در شب سوم مسابقات فوتسال بسیج ابتدا از گروه چهارم بازی تیم های «پست بانک مرکزی» و «استرآباد» با تساوی یک بر یک به پایان رسید. از همین گروه تیم «شهدای نصرآباد» با چهارگل «شرکت سامان تیغه گرگان» را شکست داد و از گروه پنج «نیروی انتظامی» موفق شد با یک گل بر «پایگاه شهید سپهری نودیجه» غلبه کند.

در ادامه مسابقات امشب (پنجشنبه)، از گروه پنج «دهیاری نوچمن» و «فروشگاه ورزشی پرسپولیس» و از گروه ششم «شادروان حسینی» و «آسانسور پیام پارسیان» و «توسکاستان» و «امور مالیاتی بسیج» به مصاف هم می روند.

رقابت های فوتسال بسیج با شرکت ۲۸ تیم در قالب چهار گروه چهار تیمی و چهار گروه سه تیمی در سالن سپاه گرگان حال برگزاری است.

 به گزارش خبرنگار مهر، نهمین دوره مسابقات ورزشی جام رمضان شهرستان گرگان به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان در ۲۴ رشته ورزشی در بخش‌های آقایان، بانوان و محلات در حال برگزاری است.

این مسابقات در رشته‌های بسکتبال سالنی، بسکتبال خیابانی، فوتبال، فوتسال، فوتبال گل کوچک، والیبال سالنی، والیبال محلات، تنیس روی میز، ووشو، بدمینتون، کبدی استاندارد، اسکیت، بوکس، اسکواش، تنیس، تکواندو، کاراته، شطرنج، کیک بوکسینگ، تیراندازی، کونگ فو، تنیس روی میز جانبازان و معلولین، کشتی آزاد و ورزش باستانی در طول ماه مبارک رمضان در فضاهای ورزشی شهرستان گرگان برگزار شده است.

کد خبر 4304971

منبع: مهر

کلیدواژه: جام رمضان شهرداری گرگان گرگان مسابقات فوتسال جام رمضان ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز کرمانشاه گرگان شهرکرد بیرجند بارش باران مشهد خرم آباد سوم خرداد فتح خرمشهر اشتغال یاسوج تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۲۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر عجیب پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه میهمان نساجی مازندران در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال است که نتیجه این تیم در دو بازی اخیر باعث تغییر نظر مشاوران ورزشی مالکان جدید باشگاه شده است.

بیشتر بخوانید: یحیی گل‌محمدی، دستیارش را به اوسمار ترجیح داد!

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که پیشنهاد تمدید قرارداد به سرمربی برزیلی را مطرح کرده بود حالا باید منتظر تصمیم‌گیری نهایی مالکان باشگاه در این خصوص باشد.

حذف این تیم با پذیرش شکست مقابل آلومینیوم اراک از رقابت‌های جام حذفی و تساوی بدون گل مقابل سپاهان اصفهان در لیگ برتر باعث شده تا نسبت به ادامه همکاری با آنها تردیدهای به وجود بیاید. از این رو مدیران باشگاه و همچنین مدیران تأثیرگذار در کنسرسیوم بانکی که عمده سهام باشگاه را خریداری کرده‌اند منتظر نتیجه بازی‌های پیش روی پرسپولیس در یکی دو هفته آینده هستند تا درباره ادامه همکاری با ویه‌را تصمیم‌گیری کنند.

سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت هم قرار بود پیشنهاد نهایی به همراه برنامه‌های خود را پس از بازی با سپاهان به درویش ارائه دهد که هنوز این امر محقق نشده است.

باید دید آیا پرسپولیس موفق به کسب پیروزی مقابل نساجی مازندران و ادامه حضور در کورس قهرمانی با استقلال در فصل جاری لیگ برتر خواهد شد یا ویه‌را با هر نتیجه‌ای جز پیروزی باید بار دیگر با فشار منتقدان خود برای ادامه هدایت سرخپوشان روبرو شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1229546 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی والیبال: از شرایط بازیکنان راضی هستم؛ صعود به المپیک رویا نیست
  • سرمربی تیم ملی والیبال: صعود به المپیک رویا نیست
  • ماجرای صعود به جام جهانی با آهنگ صادق بوقی!
  • ۴۷ میلیون افغانستانی را خوشحال کردیم | اینفانتینو هم از صعود افغانستان به جام جهانی هیجان‌زده بود
  • قهرمانی تیم خوزستان درمسابقات فوتسال سازمان آمورش فنی و حرفه‌ای کشور
  • طبیعت یک گام تا صعود به فینال لیگ بسکتبال
  • تاخیر عجیب پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال