Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس هیات ورزش نابینایان و کم بینایان استان فارس گفت:حسین رجب پور، احمدرضا شاه حسینی، حجت اله مزارعی، رسول باصری و میثم شجاعیان بازیکنان فارسی هستند که با نظر جواد فلفلی سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره نابینایان در لیست نهایی اعزامی به رقابت‌های جهانی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محمد رضا هاشمی نژاد افزود: این بازیکنان پیش از اعزام به مسابقات جهانی ۲۰۱۸ اسپانیا، باید در هشتمین مرحله اردوی تیم ملی فوتبال نابینایان که به میزبانی تهران برگزار می‌شود، حضور یابند.
وی گفت: امیرحمزه زارع مربی شیرازی تیم ملی هم، ملی پوشان پنج نفره ایران را در سفر به اسپانیا همراهی می‌کند.
امیر پوررضوی، بهزاد زادعلی اصغر، صادق رحیمی قصر و محمدرضا مهنی نسب دیگر نفرات اعزامی ایران به این مسابقات هستند.
در مسابقات جهانی فوتبال پنج نفره ۲۰۱۸ اسپانیا که از ۱۷ خرداد در شهر مادرید اسپانیا آغاز می‌شود، تیم ایران با آرژانتین، فرانسه و کلمبیا هم گروه است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: جام جهانی فوتسال نابینایان اسپانیا خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۲۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است

علیرضا دبیر و سایر مسئولان کشتی ایران اعلام می کنند اگر تیم ملی کشتی ما در المپیک پاریس بیشتر از یک مدال طلا بگیرد، کار بزرگی کرده است. با این حال باید گفت تیمی که در مسابقات گذشته المپیک و جهانی شش طلا بگیر داشته، چرا انتظارش در مسابقات المپیک 2024 باید تنها یک مدال طلا باشد؟

به گزارش طرفداری، در مسابقات گذشته جهانی و المپیک مردانی چون حسن یزدانی، محمدرضا گرایی، امیرحسین زارع، امین میرزازاده، محمدهادی ساروی و رحمان عموزاد موفق به کسب مدال طلا شده اند.

در این میان یزدانی 4 بار، زارع و گرایی 2 بار و سه کشتی گیر دیگر هر کدام یک بار مدال طلا را در آوردگاه جهانی و المپیک کسب کرده اند. به عبارتی این شش مرد طلایی ایران در آوردگاه های گذشته روی هم 11 مدال طلا گرفته اند و انتظار تنها یک مدال طلا از کسانی که روی هم 11 بار در جهان و المپیک طلایی شده اند، انتظار پایینی است. شاید هم علیرضا دبیر این گونه می گوید تا سطح توقع را از 11 مردی که فعلا سهمیه حضور در مسابقات المپیک 2024 را دارند، پایین بیاورد.

به هر حال کشتی ایران در دوره گذشته روی هم رفته یک طلا توسط گرایی، یک نقره توسط یزدانی و 2 برنز توسط ساروی و زارع به دست آورد و این بار می توانیم بیشتر از دوره گذشته روی مردانمان حساب کنیم. به خصوص روی امیرحسین زارع و امین میرزازاده که همین سال قبل در مسابقات جهانی موفق به کسب مدال طلا شدند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال
  • تیم رباتیک فرزانگان ۴ تبریز به جام جهانی هلند راه یافت 
  • دعوت چند بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره
  • راهیابی دختران تبریزی به جام جهانی رباتیک هلند
  • آغاز مسابقات کریکت نابینایان ‌در مزار شریف
  • شروع خوب نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان
  • استقلال متعلق به تهران است اسمش تغییر کند به مردم برمی‌خورد/ لابد مسابقات را هم به بندر ماهشهر منتقل می‌کنند!
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • فوتسال ایران درجام‌جهانی موفق می‌شود/برخی انتقادات غیرمنصفانه بود
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور