Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زنجان - ايرنا - جانشين قرارگاه حمزه سيدالشهدا (ع) شمالغرب کشور گفت: با فتح خرمشهر توسط رزمندگان اسلام، همه معادلات نظامي، رواني و سياسي رژيم بعث عراق و حاميانش به هم خورد.

به گزارش ايرنا، سردار مجيد ارجمندفر روز پنجشنبه در جمع مسئولان، خانواده هاي شهدا و ايثارگران افزود: دشمنان با اين پيروزي که نفطه عطفي در تاريخ انقلاب و پيروزي حق بر باطل است، طعم تلخ شکست را چشيدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه با اين پيروزي غرورآفرين در واقع بستر براي پيروزي هاي بعدي فراهم شد و روش مبارزه و رزم را به آيندگان ياد داد، اظهار کرد: در 31 شهريور 59 شاهد تجاوز و تهاجم ارتش عراق به ايران بوديم و `خوزستان و خرمشهر` نقطه کليدي براي آنان بود و متجاوزين قصد داشتند در مدت سه روز خوزستان را به تصرف درآورند اما ايستادگي و مقاومت رزمندگان اسلام آنها را در خرمشهر متوقف کرد.
ارجمندفر خاطرنشان کرد: مردم خرمشهر 34 روز مقاومت سخت و جانانه کردند و اين مقاومت رژيم صدام و حاميانش را به خود آورد و در نتيجه آنها مجبور شدند براي حفظ موقعيت، استحکامات و موانع خود را قوت بخشند تا خرمشهر اين نگين ايران را که نقش مهمي در اقتصاد کشور داشت را از دست ندهند.
وي ادامه داد: ارتش رژيم بعث عراق به پشتيباني حاميانش، تمام توان خود را بکار گرفت تا مانع پس گيري متصرفات خود شود اما رزمندگان اسلام نقاط ضعف و قوت متجاوزين را مورد شناسايي قرار دادند و با رزم بي امان خود سرنوشت تلخ و شومي را براي آنان رقم زدند و با فتح خرمشهر سيلي سخت و محکمي به صدام و سربازانش زدند.
ارجمندفر با بيان اينکه در عمليات بيت المقدس نيروهاي زنجان در مقابل دشمن تا دندان مسلح، حماسه اي بي نظير از خود نشان دادند، تصريح کرد: دشمن بسيار حساب شده و با برنامه تجاوز خود را شروع کرده بود اما مقاومت و فداکاري رزمندگان و نصرت الهي باعث شد تا شکست سخت و مفتضحانه اي بخورند.
وي افزود: رژيم بعث عراق تلاش سختي کرد تا بلکه خرمشهر را براي حفظ آبرو هم که شده در تصرف خود نگه دارد و به همين خاطر و براي غلبه بر رزمندگان اسلام، دست به پاتک هاي سخت و سنگيني زد اما شجاعت و رشادت هاي بي بديل دلير مردان ايران باعث شد تا سربازان اين رژيم حتي در داخل خرمشهر نيز به اسارت دربيايند.
جانشين قرارگاه حمزه سيدالشهدا (ع) شمالغرب کشور با بيان اينکه خرمشهر آزاد شد و خرمشهرهاي بزرگ در راه است، گفت: در زمان حاضر شاهد امنيت پايدار در شمالغرب کشور هستيم و ريشه گروهک ها و ضد انقلاب در اين نقطه از کشور قطع شد و مردم اين مناطق با ايجاد امنيت و محروميت زدايي، طعم محبت نظام را چشيدند.
به گزارش ايرنا، در اين برنامه که توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس استان زنجان و به مناسبت سالروز آزادسازي خرمشهر برگزار شد از 20 عنوان کتاب دفاع مقدس و همچنين از نمايشگاه عکس و پوستر چهره هاي ماندگار و نمايشگاه مجازي ياد ايام، رونمايي شد.
6084/8068
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۶۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله بی‌سابقه از خاک عراق به تل‌آویو

مقاومت اسلامی عراق از حمله موشکی به تل‌آویو و نقاط دیگری در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

به گزارش ایسنا، مقاومت اسلامی عراق در ادامه عملیات‌های ضدصهیونیستی خود در واکنش به جنایات جنگی اسرائیل در غزه، بامداد جمعه خبر داد به سه نقطه در سرزمین‌های اشغالی حمله کرده است. 

جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه در حالی وارد دویست‌ودهمین روز خود شده که در پی آن حدود ۳۵ هزار نفر از مردم این باریکه شهید شده‌اند که اغلب آن‌ها کودکان و زنان هستند. 

مقاومت اسلامی عراق در بیانیه نخست خود اعلام کرد با موشک کروز به هدفی مهم در بئرالسبع واقع در جنوب فلسطین اشغالی حمله کرده است. 

مقاومت عراق در بیانیه دوم خود اعلام کرد با موشک‌های کروز به ۲ هدف مهم در تل‌آویو حمله کرده است؛ حمله‌ای که المیادین آن را اولین حمله به پایتخت رژیم صهیونیستی از خاک عراق توصیف کرده است. 

صابرین‌نیوز به نقل از منابع آگاه نوشت مقاومت عراق مرکز جاسوسی «گلیوت» متعلق به موساد در تل‌آویو را هدف قرار داده است.

مقاومت عراق در بیانیه سوم‌خود نیز از حمله با «سلاح مناسب» به یک هدف مهم در بحرالمیت خبر داد. 

مقاومت عراق همچنین ویدئویی از شلیک موشک‌های کروز به سمت بئرالسبع و تل‌آویو را منتشر کرد. 

مقاومت اسلامی عراق در این بیانیه‌ها تاکید کرده به حملات خود علیه رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد. 

این حملات در حالی است که مقاومت بحرین هم شامگاه پنجشنبه و برای نخستین بار از حمله پهپادی به ایلات خبر داد. 

در پی حملات گسترده رژیم صهیونیستی به غزه، گروه‌های مقاومت در منطقه از جمله در لبنان و عراق و همچنین ارتش یمن به عملیات‌های تلافی‌جویانه خود ادامه می‌دهند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • حمله بی‌سابقه از خاک عراق به تل‌آویو
  • «وعده صادق» معادلات پوچ صهیونیست‌ها را به‌هم زد
  • احزاب لبنانی در انتخاب رییس‌جمهور کشورشان تفاهم و تسریع کنند
  • ترور یک فرمانده مقاومت توسط تشکیلات خودگردان
  • عملیات وعده صادق باعث تغییر معادلات بین‌المللی و منطقه‌ای شد
  • امیر نصیرزاده: «وعده صادق» معادلات بین المللی را تغییر داد
  • فعالسازی خط مسافری دریایی خرمشهر به بصره
  • نقش جاده ابریشم ترکیه در معادلات خاورمیانه/ اردوغان پروژه آمریکا را دور زد؟
  • اطلاعیه جدید وزارت حمل و نقل عراق درباره انتقال مسافران از اروند رود
  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند