Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده کرمانشاه با انتقاد از نحوه توزیع اعتبارات شهرستان‌ها با بیان این‌که«کرمانشاه در حالی 55 درصد جمعیت استان را دارد که از اعتبارات استانی امسال 45 درصد به آن اختصاص داده شده است» گفت: هر شاخصی را بررسی کنیم چه به لحاظ جمعیت، چه مساحت و چه تعداد پروژه های نیمه تمام، شهرستان کرمانشاه باید اعتبارات بیشتری دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا احمد صفری در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان کرمانشاه تاکید کرد: قطعا خواهان بی قانونی و بی عدالتی در توزیع اعتبارات و ظلم در حق شهرستان‌های دیگر نیستیم، اما کرمانشاه مرکز استان است و جمعیت آن نیمی از جمعیت استان را تشکیل می‌دهد و باید حداقل نیمی از اعتبارات سهم آن باشد.

وی به لحاظ کردن برخی شاخص ها در توزیع اعتبارات استانی اشاره کرد و افزود: راضی نیستم ریالی درحق هیچ شهرستانی ظلم شود، اما کدام شهرستان با معضل حاشیه نشینی و شهرک‌هایی مثل جعفر آباد و آقاجان و ملاحسینی رو بروست، ساماندهی اینها اعتبار می‌خواهد.

این نماینده مجلس با اشاره به درصدی که امسال از سهم همه استان‌ها کم شده است در عین حال به دلیل سهم 51 درصدی کرمانشاه از عملکرد دولت تدبیر و امید در اختصاص بودجه به استان ها گلایه کرد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام لایحه بودجه 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۶۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای دو باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان دو باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو‌های توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان از دستگیری ۱۰ عضو باند‌های قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • لایروبی ۳۰ کیلومتر از رودخانه‌های کرمانشاه
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی