Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید اکبر بنی‌طبا به خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، درخصوص ریزش خیابان میرفندرسکی اصفهان اظهار داشت: اوایل شب گذشته بارش‌های قابل توجه در سطح شهر به پس‌زدگی شناسه‌های فاضلاب در خیابان میرفندرسکی شهر اصفهان منجر شد.

وی افزود: مسیر خیابان میرفندرسکی در راستای بهسازی شبکه فاضلاب شهری یک منطقه کارگاهی و در حال بازسازی است که در حال حاضر بخشی از خیابان برای انجام عملیات توسعه فاضلاب شهری محصور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: زمانی که میزان بارش در سطح شهر از شدت قابل‌توجهی برخوردار باشد، پس‌زدگی شناسه‌های فاضلاب ایجاد می‌شود، در مسیر خیابان میر در راستای بهسازی شبکه فاضلاب اصفهان، خط جدیدی در حال احداث است و خط قبلی از مدار خارج خواهد شد، به همین دلیل پس‌زدگی فاضلاب باعث وارد شدن باران در مسیر جدید و در ادامه باعث ریزش مسیر قبلی فاضلاب شد.

به گفته وی ، بعد از اعلام گزارش حادثه، این بخش از خیابان در همان شب گذشته بسته و حدود 60 درصد عملیات تعمیر و ترمیم صورت گرفت و در ادامه ظهر امروز هم به پل‌سازی محل اقدام شد.

بنی‌طبا تأکید داشت: به دلیل وجود تأسیسات مختلف گاز، برق و... در این خیابان، عملیات تا حدی حساس بود و نیاز به زمان داشت، اما با وجود این نه در هنگام پس‌زدگی و نه در هنگام وجود مانع برای ترمیم، مشکلی برای مشترکان ایجاد نشد.

 مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خاطر نشان کرد : در هنگام اجرای عملیات سعی شد به نحوی عمل شود که صبح امروز مشکلی برای تردد خودروها در خیابان ایجاد نشود، هم‌اکنون هم مشکل خاصی وجود ندارد.

 

انتهای پیام/م

 

جزئیات ریزش شبانه خیابان میر اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۸۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد‌های بخار نیروگاه طرشت وارد مدار تولید شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ «سید یحیی نوبخت» با اشاره به بازگشت واحدهای بخار و گازی نیروگاه طرشت به مدار تولید گفت: با اجرای فرآیند تعمیرات بازدید مسیر‌های داغ (HGPI)  به دستور مرکز کنترل واحد گازی پس از طی مراحل راه‌اندازی وارد مدار و به شبکه سراسری متصل شد.

مدیرعامل نیروگاه طرشت بیان کرد: از جمله اقدامات انجام شده برای راه‎‏‌اندازی واحد‌ها می‌توان به آبگیری برج‌خنک‌کننده پس از حصول اطمینان از بسته بودن مسیر‌های تخلیه، استارت چاه‌های آب‌خام و هماهنگی برای باز شدن مسیر جهت تصفیه‌خانه، استارت سیستم اسمزمعکوس و آبگیری مخازن آب پرمیت، تست تمام سیستم‌های کنترلی اتاق‌های فرمان نیروگاه‌بخار و تست‌های پیش‌راه‌اندازی BFP, FDF, IDF و سایر تجهیزات‌ کمکی و استارت بویلر‌ها اشاره کرد.

گزارش از جاسم ثمری خبرنگار خبرگزاری صداوسیما

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم
  • واحد‌های بخار نیروگاه طرشت وارد مدار تولید شد
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • اتمام عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان
  • جای توربین‌های بادی دیگر در خیابان‌ها است
  • نقص سیستم خودران تسلا دردسرساز شد