Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ در این اطلاعیه آمده است: بسمه تعالی
اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد
ضمن قبولی طاعات و عبادات به اطلاع مردم قهرمان و سلحشور استان کهگیلویه و بویراحمد می رساند که چند روز اخیر شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر احتمال افزایش قیمت بنزین و کمبود سوخت در پمپ بنزین ها منتشر شده است که باعث نگرانی و صف های طولانی خودروها در جایگاههای سوخت گردید ،ضمن تکذیب کلیه شایعه ها به استحضار می رساند هیچ گونه نگرانی ،مشکل و کمبودی برای تامین سوخت در پمپ بنزین های استان وجود ندارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


و مردم عزیز استان بدون نگرانی به شایعاتی که عده ای به آن دامن می زنند توجه ننمایند و مشکلی در زنجیره ذخیره ،تامین و توزیع سوخت فرآورده های نفتی وجود ندارد و روند عادی سوخت رسانی در همه نقاط استان ادامه دارد
باتشکر
روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد  انتهای پیام/غ اطلاعیه شرکت پخش فرآورده های نفتی استان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنزین نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۲۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین

به گزارش قدس خراسان، علیرضا دلبری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جغتای گفت: در پی نارضایتی فعالان بخش کشاورزی مبنی بر اختصاص سهمیه سوخت اداوات کشاورزی و به کمک فناوری نوین و یک شرکت فناور و نصب نرم افراز میزان کارکرد (jps) که میزان ساعت کارکرد وسیله و قدرت موتور و میزان فشاری که برای انجام کار تحمل می‌کند سنجیده می‌شود و براین اساس سهمیه سوخت تراکتور طبق جدول محاسبه واختصاص می‌یابد.
مدیر عامل شرکت فناور و طراح فناوری هم گفت: که به جز اعلام میزان ساعت کارکرد وسیله درصورتی که در وضعیت سیستم سیم کشی و برق ویا فشار روغن و احتمالاً سرقت باطری توسط این نرم‌افزار پیامکی به تلفن همراه مالک تراکتور ارسال می‌شود تا مالک در صدد رفع مشکل براید.
سید مرتضی میرزایی افزود: ضمن اینکه با توجه به اعلام مشکل به مالک در جهت افزایش هزینه‌های خرابی تراکتورو در صورت سرقت ان با ردیابی محل انتقال تراکتور به مالک اعلام می‌شود.
مدیر عامل شرکت فناورگفت: ضمن اینکه در اینده باید تمامی ادوات کشاورزی به منظور جلوگیری از قاچاق سوخت و رعایت عدالت در توزیع سوخت کشاورزی به این سامانه ونرم‌افزار متصل شوند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است
  • بیشترین قاچاق سوخت در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید