Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، گفته شده مقامات قضایی منهتن امروز جمعه هاروی واینستین را حداقل به دلیل اثبات یک جرم سوء‌استفاده و آزار جنسی دستگیر می‌کنند. برمبنای گزارشی که نیویورک تایمز و نیویورک دیلی منتشر کرده‌اند این مورد به ادعای لوچیا اوانز درباره سوء‌استفاده جنسی از وی در سال ۲۰۰۴ باز می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وکیل واینستین از توضیحی در این باره خودداری کرده است.

اوانز اکتبر گذشته ماجرای خودش را در نشریه نیویورکر اعلام کرد و گفت وقتی به دفتر میراماکس در نیویورک مراجعه کرده بود از سوی واینستین به وی وعده ارایه چند کار در صورت برقرار کردن رابطه جنسی داده شد. وی سپس به پلیس نیویورک مراجعه کرد که چنین جرمی در آنجا حکم زندان ۲۵ ساله دارد.

در عین حال پلیس نیویورک در حال بررسی ادعای پاز دلا هورتا است که مدعی شده دو بار از سوی واینستین در سال ۲۰۱۰ به وی تجاوز شده است.

اخیرا پلیس نیویورک اعلام کرده بود آماده دستگیری واینستین است و پلیس لس‌آنجلس نیز اعلام کرد حداقل ۵ مورد علیه این تهیه کننده در دست بررسی است. اسکاتلندیارد در لندن نیز پرونده‌ای برای بررسی اتهامات علیه وی تشکیل داده است.

بیش از ۸۰ زن اعلام کرده اند از سوی واینستین آزار جنسی دیده‌اند.

وکیل واینستین چندی پیش اعلام کرد وی در حال معالجه است و امیدوار است به فرد بهتری بدل شود و بتواند دوباره به فعالیت‌های خیریه که همیشه به آنها می‌پرداخت، بازگردد.

واینستین همه این اتهام‌ها را تکذیب کرده است.

کد خبر 4305550

منبع: مهر

کلیدواژه: آزار جنسی فساد اخلاقی هاروی واینستین تئاتر ایران فیلم سینمایی سینمای مستند جشنواره فیلم کن ماه مبارك رمضان فیلم کوتاه ویژه برنامه تلویزیونی ماه رمضان سریال ایرانی موسیقی ایرانی درگذشت چهره ها بازیگر سینما کارگردان تئاتر سینمای آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۴۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آدمخوار فراری دستگیر شد؛ او دوستش را در جنگل خورد

در تابستان ۲۰۱۲، الکسی گورولنکو، ۴۶ ساله، به همراه ۳نفر از دوستانش به نام‌های ویکتور کوماروف، آندری کوروچکین و عبدالله اف برای یک سفر ماهیگیری به جنگلی انبوه در سیبری رفتند. اما این سفر آنطور که تصور می‌کردند پیش نرفت و به دلیل پرت شدن خودرویشان به رودخانه، در جنگل سرگردان شدند.

به نقل از سان، آنها با اندک آذوقه‌ای که داشند در جنگل به راه افتادند تا اینکه هر چه داشتند تمام شد و در این زمان بود که ناگهان یکی از آنها به نام ویکتور کوماروف ناپدید شد. ۳ نفر باقی‌مانده به راهشان ادامه دادند تا اینکه چند روز بعد، الکسی تصمیم هولناکی گرفت. او به دوست دوران کودکی‌اش یعنی آندره حمله کرد و او را به قتل رساند و جسدش را تکه تکه کرد و به همراه عبدالله اف وی را خوردند.

بعد از این اقدام آنها توانستند خود را نجات دهند و از جنگل بیرون بیایند.

اما مدتی که از ناپدید شدن آندری گذشت، خانواده‌اش برای پیدا کردنش به پلیس مراجعه کردند و تحقیقات برای یافتن سرنوشت او آغاز شد. ماموران به سراغ دوستان آندری که با وی در جنگل بودند رفتند و آنها در ابتدا وانمود کردند که از او خبری ندارند، اما بلاخره در بازجویی‌های پلیسی لب به اعتراف گشودند.

عبدالله‌اف به پلیس گفت که یکی از دستانشان به نام ویکتور در میان درختان گم شد و او و الکسی برای فرار از گرسنگی آندره را خوردند.

الکسی نیز اعتراف کرد که آندری را به قتل رسانده و بعد او را خورده است. با این اعترافات، از آنجا که در قوانین روسیه قانونی علیه آدمخواری وجود ندارد، عبدالله‌اف مجازات نشد، اما الکسی در سال ۲۰۱۴ محاکمه و به ۱۲ سال زندان محکوم شد.

با این حال وی در آخرین جلسه دادگاه حاضر نشد و فرار کرد. الکسی از آن زمان تحت تعقیب بود تا اینکه سرانجام بعد از ۱۰ سال، کاراگاهان بخش جستجوی سرویس فدرال روسیه در منطقه ساراتوف، در یک عملیاتی برنامه ریزی شده، زمانی که الکسی می‌خواست با یکی از اقوام خود در روستای ارمیوکا ملاقات کند، او را دستگیر کردند.

اکنون الکسی در زندان به سر می‌برد و در انتظار محاکمه به سر می‌برد.

منبع: همشهری آنلاین

tags # اخبار حوادث سایر اخبار از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟ مغز انسان چند ثانیه پس از جدا شدن سر از بدن زنده می‌ماند؟

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۸ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در صومعه‌سرا/ ۱۶ نفر دستگیر شدند
  • عامل سرقت از ۳۴ منزل در نجف‌آباد دستگیر شد
  • سارقان مسلح در سنندج دستگیر شدند
  • کلاهبرداری ۲ میلیاردی یک زن و ۳ مرد
  • گل هاروی الیوت به منچستریونایتد (منچستریونایتد 2-3 لیورپول)
  • کلاهبرداری ۲ میلیاردی یک زن و ۳ مرد با فروش طلای تقلبی در تهران
  • آدمخوار فراری دستگیر شد؛ او دوستش را در جنگل خورد
  • خودروی سرقتی در توقیف پلیس اراک
  • فیلم| پلیس ترکیه سرکردهٔ ایرانیِ سایت‌های شرط‌بندی را دستگیر کرد
  • ۳۰ معتاد متجاهر در نور دستگیر شدند