Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، لیورپول و رئال مادرید در حالی شنبه فینال لیگ قهرمانان اروپا را برگزار می کنند که جورجینیو وینالدوم، هافبک لیورپول اذعان کرد که زین الدین زیدان، سرمربی کهکشانی ها الگوی او بوده است.

وی در این خصوص اظهار داشت: البته که این گونه است و تغییر نیز نخواهد کرد. زیدان الگوی من بوده و همچنان هم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر شما به بازی های قدیمی، زمانی که او بازی می کرد نگاه کنید، متوجه می شوید که چرا او را تا این اندازه دوست دارم. او در زمین فوتبال یک استاد بود.

وی در خصوص فینال های لیگ قهرمانان که تماشا کرده است گفت: من فینال های زیادی را تماشا نکرده ام چون مشغول کارهای دیگر بودم اما فینال 2007 که سیدورف چهارمین لیگ قهرمانان خود را کسب کرد و اینزاگی دو گل زد را به خاطر می آورم. سیدورف یکی از الگوهای من است. بسیار خوشحالم که او تا این حد افتخارات کسب کرد. فقط ناراحتم که آخرین قهرمانی اش مقابل لیورپول بود.

606

وینالدوم فوتبال زیدان فینال

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وینالدوم فوتبال زیدان فینال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۵۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ چهارشنبه شب در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبه‌روی یکدیگر قرار خواهند گرفت تا تکلیف یکی از دو تیم صعود کننده به بازی فینال این مسابقات مشخص شود.

این بازی از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است، خصوصا که بازی رفت دو تیم با تساوی به پایان رسید و همه چیز به سرنوشت این دیدار بستگی دارد و شاید به همین دلیل یوفا تصمیم گرفته است که از یکی از با تجربه‌ترین داورانش برای قضاوت این بازی استفاده کند.

یوفا دقایقی قبل اعلام کرد که مارسینیاک قرار است قضاوت این بازی مهم را که به میزبانی رئال برگزار خواهد شد بر عهده داشته باشد. این داور لهستانی در چند سال اخیر یکی از بهترین داوران حاضر در رقابت‌های فیفا و یوفا بوده و فینال جام جهانی ۲۰۲۲ بین دو تیم آرژانتین و فرانسه را سوت زد. او همچنین قضاوت دیدار فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته را هم بر عهده داشت.

انتظار می‌رود که این بازی به دلیل حساسیت بالایی که دارد با برخوردها و حواشی زیادی همراه باشد و بسیاری از فوتبال‌دوستان معتقد هستند که مارسینیاک یکی از بهترین انتخاب‌هایی بود که یوفا می‌توانست برای قضاوت این دیدار داشته باشد.

دیگر خبرها

  • علی دایی در ورزشگاه نوکمپ بارسلون
  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • ستاره‌های ایرانی دوباره فاتح لیگ قهرمانان اروپا!
  • لیورپول برد و تاتنهام را از لیگ قهرمانان دورتر کرد
  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • تحقیر رقیب در فینال: عجب قهرمانی باشکوهی!
  • دوران رویس و دورتموند باید در فینال ومبلی تمام شود!
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 3-1 مقابل آیندهوون (4 می 2005) / فیلم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل منچسترسیتی (2016/5/4) / فیلم
  • صعود منچستریونایتد به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب پیروزی 4-1 مقابل شالکه (2011/5/4) / فیلم