Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شریف بر لزوم ساماندهی میان‌رشته‌ای‌ها تاکید کرد.

دکتر داوود رشتچیان به خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: توجه به رشته‌های میان‌رشته‌ای از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید در این زمینه باید فعالانه‌تر عمل کرد، البته برخی زیرساخت‌ها در این زمینه مهیا نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:‌ متاسفانه هنوز مشخص نیست که چه کسی متولی این کار است، باید نیازهای صنعتی به دانشگاه‌ها ارجاع شود، باید بتوان از پتانسیل دانشگاه‌ها استفاده کرد.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شریف اظهار کرد: اکنون دانشگاه‌ها راسا اقدام می‌کنند و به رشته‌هایی که علاقه دارند، می‌پردازند یعنی ماموریت گرا نیستند. اگر ماموریت‌گرا باشند نیاز به تخصص‌های دیگر، همگرایی را رشته‌های دیگر فراهم می‌کند.

رشتچیان ادامه داد: باید کارگروهی تشکیل شود تا بتواند تسهیلات لازم را ایجاد کند و اساتید را سمت‌و‌سو دهد.

وی گفت: ما در دانشگاه شریف برای تعریف میان‌رشته‌ای‌ها برنامه‌ریزی کرده‌ایم، در پنج دانشکده حوزه مهندسی پزشکی را دنبال می‌کنیم. همکاری‌های خوبی با دانشگاه علوم پزشکی ایران و تهران در حوزه میان‌رشته‌ای‌ها داریم.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۵۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بابک ثابت با اعلام این خبر گفت: جاماندگان آزمون اسفند ۱۴۰۲ و دانشجویان پزشکی که تا پایان خرداد ماه تمامی بخش های خود را در دوران کارآموزی به اتمام رسانده باشند می توانند در آزمون امسال شرکت کنند.

دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی افزود: با توجه به تعداد دانشجویان، این آزمون به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و در مراکز آزمون الکترونیک دانشگاه های منتخب برگزار می شود.

کد خبر 6097864

دیگر خبرها

  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه شریف با دانشگاه‌های عراق
  • عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاهها می‌شود
  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه صنعتی شریف با دانشگاه‌های عراق
  • فرجام مجاهدی که نامش بر دانشگاه صنعتی نشست
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمامی رشته‌های کارشناسی از مهر ماه
  • داستان شکستن مارپیچ سکوت را برای نوه‌هایتان تعریف خواهید کرد