Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شریف بر لزوم ساماندهی میان‌رشته‌ای‌ها تاکید کرد.

دکتر داوود رشتچیان به خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: توجه به رشته‌های میان‌رشته‌ای از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید در این زمینه باید فعالانه‌تر عمل کرد، البته برخی زیرساخت‌ها در این زمینه مهیا نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:‌ متاسفانه هنوز مشخص نیست که چه کسی متولی این کار است، باید نیازهای صنعتی به دانشگاه‌ها ارجاع شود، باید بتوان از پتانسیل دانشگاه‌ها استفاده کرد.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شریف اظهار کرد: اکنون دانشگاه‌ها راسا اقدام می‌کنند و به رشته‌هایی که علاقه دارند، می‌پردازند یعنی ماموریت گرا نیستند. اگر ماموریت‌گرا باشند نیاز به تخصص‌های دیگر، همگرایی را رشته‌های دیگر فراهم می‌کند.

رشتچیان ادامه داد: باید کارگروهی تشکیل شود تا بتواند تسهیلات لازم را ایجاد کند و اساتید را سمت‌و‌سو دهد.

وی گفت: ما در دانشگاه شریف برای تعریف میان‌رشته‌ای‌ها برنامه‌ریزی کرده‌ایم، در پنج دانشکده حوزه مهندسی پزشکی را دنبال می‌کنیم. همکاری‌های خوبی با دانشگاه علوم پزشکی ایران و تهران در حوزه میان‌رشته‌ای‌ها داریم.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۵۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای رشته ژیمناستیک هنری و ترامپولین برنامه ریزی داریم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️زهرا اینچه درگاهی در سمنان با اشاره به تاریخ سازی مهدی الفتی برای کسب اولین سهمیه المپیک ایران در رشته ژیمناستیک گفت: از شهریور ماه سال ۹۶   در قالب یک برنامه هشت ساله‌  سه نفر از قهرمانان نسل آینده ژیمناستیک ایران معرفی شدند که یکی از آنها  مهدی الفتی بود که امسال  سهمیه المپیک پاریس را کسب کرد.
وی افزود: اوخر اردیبهشت ماه ورزشکاران برای مسابقه قهرمانی آسیا جوانان و بزرگسالان و قهرمانی آسیایی در شاخه ترامپولین اعزام می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی‌ها به سمت ایجاد هماهنگی میان فعالان اجتماعی پیش رود
  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • واگذاری دیپلماسی علمی محور مقاومت به دانشگاه شاهد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • ۸۰ دانش‌آموز در آزمون فریلنسری قبول شده‌اند
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
  • برای رشته ژیمناستیک هنری و ترامپولین برنامه ریزی داریم