Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی، پیرو تعاملات داخلی ورزش استان با مدیریت شهری مشهد، در جلسه ای حضوری با رسول خادم، آمادگی خود را برای میزبانی جام جهانی کشتی آزاد در سال 2019 میلادی اعلام کرد. 

بر این اساس فدراسیون کشتی  دو روز پیش درخواست میزبانی شهر مشهد را برای پذیرش میزبانی مسابقات جام حهانی کشتی آزاد در سال ۲۰۱۹ به اتحادیه جهانی کشتی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متعاقبا فدراسیون کشتی در صورت پذیرش تقاضای مذکور، هماهنگی های لازم را با اتحادیه جهانی جهت برگزاری این مسابقات انجام خواهد داد.
با توجه به اینکه موافقت اتحادیه جهانی کشتی با میزبانی شهر مشهد، منوط به بازدید میدانی نماینده این اتحادیه از زیرساخت ها و امکانات شهر متقاضی میزبانی و رعایت استاندارهای مد نظر اتحادیه است، فدراسیون کشتی طی نامه ای از مسئولان اداره  ورزش و جوانان خراسان رضوی تقاضا کرد، هماهنگی لازم را با نهادهای دولتی و عمومی این شهر برای آماده سازی شرایط پذیرش میزبانی جام جهانی کشتی آزاد انجام دهند.

انتهای پیام/س

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۵۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالک استقلال در خانه کشتی رویت شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، عبدالعلی علی عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس (مالک جدید باشگاه استقلال)، برنا فیروزی معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت ورزش و جوانان و احمد شهریاری مدیرعامل شرکت پارک‌های پتروشیمیایی افق خلیج‌فارس و نماینده تام الاختیار این هلدینگ در باشگاه فوتبال استقلال، عصر ديروز در کمپ تیم های ملی کشتی حضور یافتند.

علی عسگری، فیروزی و شهریاری پس از دیدار با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و بازدید از امکانات کشتی کشور،‌ با ملی پوشان کشتی آزاد در اردو دیدار و گفت و گو کردند.

فدراسیون کشتی با انتشار تصاویر این دیدار، جزییات بیشتری در خصوص صحبت های مطرح شده منتشر نکرده است.

باشگاه استقلال چند سال قبل وارد لیگ کشتی شد و به عنوان نایب قهرمانی رسید. باید دید با مدیریت جدید بازهم احتمال حضور استقلال در لیگ کشتی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • مالک استقلال در خانه کشتی رویت شد (عکس)
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ
  • تشکیل کمپین علیه آنتونیو؛ احتمال کودتا در استانبول!
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد