Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ؛ وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی پس از دعوتش از مفتی اعظم رژیم آل سعود در عربستان برای سفر به فلسطین اشغالی گفت اسرائیل از سعودی ها و برخی کشورهای عربی برای شرکت در مسابقه آوازخوانی اروپایی- که در قدس اشغالی برگزار خواهد شد- دعوت خواهد کرد.
زهیر اندوراس مقاله نویس روزنامه رأی الیوم در یادداشتی که در روزنامه اینترنتی رأی الیوم منتشر شد با اعلام این خبر نوشت: ایوب قرا وزیر ارتباطات(رژیم) اسرائیل که از شخصیت های حزب لیکود اسرائیل است و به علاقه به ایجاد هیاهوی رسانه ای شهرت دارد بار دیگر اظهاراتی غیر معمول مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قرا با اشاره به مسابقه یورو ویژن (آواز و ترانه اروپایی) که قرار است در اسرائیل به اجرا درآید گفت: (رژیم) اسرائیل در نظر دارد از عربستان سعودی و کشورهای خلیج (فارس) برای مشارکت در این مراسم دعوت کند.
گفتنی است خواننده زن اسرائیلی در مسابقه سابق یورو ویژن که در تاریخ چهاردهم ماه مه جاری برگزار شد رتبه اول را به دست آورد ، و بر اساس قوانین این مسابقات، کشوری که خواننده متعلق به آن در آن رتبه اول را به دست می آورد باید میزبان مسابقه سال آینده باشد.
ایوب قرا که از شخصیت های نزدیک به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل است در مصاحبه با شبکه کنست اسرائیل گفت: «می خواهم خبر مسرت بخشی را به شما بگویم، ما دوست داریم که از کشورهای ائتلاف سعودی دعوت کنیم تا در مسابقه یورو ویژن شرکت کنند.»
وی همچنین افزود: با توجه به روابط بسیار خوب این کشورها با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و اسرائیل، اخبار مسرت بخشی درباره دعوت عربستان سعودی وجود دارد .
قرا گفت:« دبی، أبو ظبی، و تونس نیز در مسابقه یورو ویژن آینده شرکت خواهند کرد.»
وزیر ارتباطات اسرائیل که از طایفه درزی های رژیم اشغالگر اسرائیل است همچنین با رد ادعای مجری مصاحبه در زمینه اینکه این مسابقه تنها با شرکت کشورهای اروپایی به اجرا در می آید گفت: وقتی ترکیه و لبنان در یورو ویژن شرکت می کنند آیا می توان گفت که این مسابقه تنها به کشورهای اروپای تعلق دارد؟
در همین حال ایوب قرا اخیرا در صفحه شخصی خود در پایگاه اینترنتی توئیتر از عبدالعزیز آل الشیخ مفتی اعظم عربستان سعودی دعوت کرده بود که به تل آویو سفر کند.
وی در توییت خود نوشته بود: «به عبدالعزیز آل الشیخ مفتی اعظم عربستان سعودی و رئیس هیئت علمای سعودی در زمینه صدور فتوای ضد جنگ و ضد کشتار یهود تبریک می گویم همچنین به وی تبریک می گویم که گفت: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) یک سازمانی تروریستی است که به فلسطینیان زیان می رساند و همه تظاهرات مسجد الاقصی ادعاهایی کم ارزش است و می توان با ارتش اسرائیل برای از بین بردن حزب الله لبنان همکاری کرد.»
این وزیر صهیونیست با دعوت از مفتی سعودی در سفر به اسرائیل گفت: «آنها به گرمی از این دعوت استقبال خواهند کرد.»
اکتبر سال گذشته نیز ترکی الفیصل، شاهزاده سعودی و مدیر سابق سازمان اطلاعات سعودی از دیدارهای مکرر و علنی خود با مقامات سیاسی اسرائیل دفاع کرد.
ترکی الفیصل در همایشی در نیویورک که مجمع سیاست اسرائیل در یک معبد یهودی با هدف بررسی امنیت در خاورمیانه برگزار کرده بود و افراییم حلیفی مدیر سازمان موساد اسرائیل نیز در آن شرکت داشت، از این دیدارها
دفاع کرد.
وی ضمن تشکر از حضورش برای اولین بار در معبد یهودی ، ابراز امیدواری کرد که آخرین حضورش در این همایش نباشد و از دیدارهایش با مسئولان سابق اسرائیلی به طور علنی و آشکارا دفاع کرد.
از سوی دیگر رسانه ها و خبرگزاری های قبلا اعلام کرده بودند شاهزاده محمد بن سلمان ولیعهد سعودی نیز در سپتامبر گذشته به اسرائیل سفر کرده است.
البته یک منبع در وزارت خارجه سعودی آنچه را در رسانه ها درباره سفر سری یکی از مسئولان عربستان به اسرائیل مطرح شد تکذیب کرد.
در همین حال ایوب قرا اعلام کرد عربستان سعودی به ینیامین نتانیاهو نخست وزیر(رژیم) اسرائیل به طور رسمی دعوت خواهد کرد تا به عربستان سفر کند که این دعوت با هماهنگی خانواده حاکم بر عربستان و دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا خواهد بود.
وزیر ارتباطات اسرائیل تأکید کرد روابط بین عربستان و اسرائیل روابط خوبی است و آنچه باعث می شود دو طرف به سمت یکدیگر نزدیک شوند نگرانی از دشمن مشترک یعنی ایران است زیرا هر دو طرف تلاش می کنند با نفوذ و تحرکات ایران در منطقه مقابله کنند.
ایوب قرا همچنین در مصاحبه با شبکه اول تلویزیونی اسرائیل تأکید کرد: مسئله فلسطین دیگر برای اعراب اعتدالگرا اهمیتی ندارد. وی همچنین فاش کرد سیاست کنونی اسرائیل بر برگزاری کنفرانس های مشترک بین المللی مبتنی است تا در آن کشورهای عربی سنی مذهب و معتدل شرکت کنند.
وی همچنین افزود: هدف راهبردی اسرائیل در سیاستهای خارجی خود امضای توافقنامه های صلح با این کشورهاست ، تا پس از آن برای حل مسئله فلسطین با خیالی آسوده اقدام کند. قرا مدعی شد مسئله فلسطین در دستور کار کشورهای عربی قرار ندارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: یوروویژن اسرائیل مفتی عربستان رژیم صهیونیستی دعوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۶۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی: حزب‌الله از مرزها دور نشود جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی بار دیگر تهدیدهای توخالی مقامات این رژیم علیه مقاومت لبنان را تکرار کرد.

به گزارش ایسنا، «یسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در این باره گفت که اگر حزب‌الله از نوار مرزی دور نشود، رژیم اشغالگر مناطقی از جنوب لبنان را اشغال خواهد کرد.

طبق گزارش اسپوتنیک، کاتس در دیدار با «استفان سژورنه» همتای فرانسوی خود در تل‌آویو افزود: اگر حزب‌الله عقب‌نشینی نکند، اسرائیل به یک جنگ همه‌جانبه با آن نزدیک خواهد شد.

وی ادامه داد: اسرائیل در سراسر لبنان با حزب‌الله خواهد جنگید و مناطق وسیعی را در جنوب لبنان اشغال خواهد کرد و این مناطق به‌عنوان یک منطقه امنیتی در کنترل ارتش باقی می‌ماند و به ساکنان شمال این امکان را می‌دهد که به سلامت به خانه‌های خود بازگردند.

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی تاکید کرد: ما به وضعیت ۶ اکتبر برنمی‌گردیم.

نوار مرزی لبنان و شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین طی روزهای اخیر شاهد تشدید تنش بوده است و هم‌زمان مقامات رژیم صهیونیستی به انجام حملات گسترده به لبنان تهدید کرده‌اند.

این درگیری‌ها در پی حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در خاک لبنان و در مقابل حملات موشکی شدید حزب‌الله به مواضع و پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی تشدید شد.

یک روز پس از آغاز تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه از هفتم اکتبر، حزب‌الله لبنان اولین طرف در محور مقاومت بود که با انجام حملاتی به شمال فلسطین اشغالی، رسما به عملیات فلسطینی طوفان الاقصی ملحق شد و پس از آن مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین به‌صورت روزانه و تقریبا ۲۴ ساعته صحنه تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی شده است.

رسانه‌های عبری گزارش دادند از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان، چندین افسر و نظامی صهیونیست کشته و ده‌ها پایگاه نظامی آن‌ها توسط حزب‌الله هدف گرفته شده است و به همین دلیل کابینه تندرو «بنیامین نتانیاهو» مجبور به تخلیه هزاران شهرک‌نشین از شمال فلسطین اشغالی شد و تعدادی از شهرک‌نشینان هم خودشان از منطقه فرار کردند.

اخیرا رسانه‌های عبری فاش کردند که این شهرک‌نشینان صهیونیست حاضر به بازگشت به خانه‌هایشان نیستند و می‌گویند که کابینه نتانیاهو توجهی به سرنوشت آن‌ها نداشته و آن‌ها را رها کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی: حزب‌الله از مرزها دور نشود جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم
  • افشای گفت‌وگوهای مخفیانه عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه + جزئیات
  • گفت‌وگوهای پنهانی عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»
  • بن‌فرحان: تنها اسرائیل مخالف توقف جنگ غزه است
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • هرج و مرج در شمال اراضی اشغالی و هجمه تند ضد مقامات صهیونیست
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد