Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@16:46:20 GMT

کلوپ: راه برد رئال مهار «رونالدو» است

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۵۶۶۰۸

کلوپ: راه برد رئال مهار «رونالدو» است

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال رئال مادرید تیم فوق ستاره‌ها است اما از نظر یورگن کلوپ سرمربی لیورپول حداقل کریستیانو رونالدو تهدید اصلی برای این تیم قرمزپوش انگلیسی است. مهار رونالدو می‏‎تواند شانس لیورپول برای رسیدن به موفقیت در کیف را تا چندین برابر افزایش دهد.

سرمربی آلمانی لیورپول که توانسته تیمش را به فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند در آستانه دیدار فینال درباره بازی با شبکه‎ای تلویزیونی گفتگو داشته است: کریستیانو رونالدو فقط در صورتی می‎تواند گل بزند که توپ را در اختیار داشته باشد، پس نباید اجازه بدهیم توپ به او برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه گفت: قرار است مقابل باتجربه‏ ترین تیم دنیا به میدان برویم، با تجربه‏‌ترین تیم مخصوصا در لیگ قهرمانان. اما این هم یک بازی است، یک تک بازی و در تک بازی هر اتفاقی ممکن است بیفتد.

کلوپ درباره محمد صلاح هم گفت: او خوب است، واقعا خوب است،انگیزه خوبی هم دارد. پسر فوق‎العاده‎ای است.

کد خبر 4305674

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال رئال مادرید کریستیانو رونالدو یورگن کلوپ تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کارلوس کی روش جام جهانی 2018 روسیه کشتی آزاد تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کشتی فرنگی لیگ قهرمانی فوتبال آسیا امیر قلعه نویی اردوی تدارکاتی وینفرد شفر لیگ قهرمانان فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۶۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقصد احتمالی یورگن کلوپ: بازگشت به خانه

به گزارش "ورزش سه"، نزدیک به 5 ماه پیش بود که یورگن کلوپ در خبری غافل‌گیرکننده اعلام کرد لیورپول را ترک می کند. او بعد از 9 سال گفت خسته شده و در خود انرژی لازم برای ادامه دادن نمی بیند. کلوپ لیورپول را به همه افتخارات ممکن رساند ولی از فصل بعد باید منتظر مربی دیگری روی نیمکت لیورپول باشیم که احتمالا آرنه اسلوت خواهد بود.

کلوپ در مصاحبه با سایت باشگاه گفته بود که به هیچ عنوان در فصل بعد مربیگری نخواهد کرد و کنار خانواده استراحت می کند اما از فصل 26-2025 به مربیگری بر می گردد.

گمانه زنی ها در مورد آینده کلوپ زیاد است و امروز سایت ایندیپندنت ادعا کرد شنیده ها در مورد اینکه کلوپ می خواهد به دورتموند برگردد، قوت گرفته اند.

کلوپ قبل از لیورپول به مدت هفت فصل هدایت دورتموند را برعهده داشت و بین سال های 2008 تا 2015 توانست زردها را دو بار قهرمان بوندسلیگا کند. ادین ترزیچ، مربی فعلی دورتموند، یک سال دیگر نیز قرارداد دارد و اکنون گفته می شود کلوپ احتمالا جانشینش خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پوستکوگلو: کلوپ زود به سطح اول فوتبال جهان برمی‌گردد
  • کلوپ: به عنوان یک پیرمرد توصیه می‌کنم لیگ برتر را از جنایت مدیران آن نجات دهید
  • صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که دیده‌ام!
  • می‌ترسم لیورپول با اسلوت مثل یونایتد شود!
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • اولین دستیار کلوپ ساز جدایی از لیورپول کوک کرد
  • یورگن کلوپ، مرد هزار چهره! تیزر جالب کمپانی آلمانی مشاوره مالی با حضور سرمربی لیورپول / فیلم
  • مقصد احتمالی یورگن کلوپ: بازگشت به خانه
  • کرگر: بایرن مونیخ بهتر از رئال مادرید بازی کرد اما نتیجه به گونه دیگری رقم خورد
  • آیا ایده فروش محمد صلاح توسط لیورپول منطقی است؟