Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری تهران از کشته شدن یک تبعه خارجی افغان در سیل شمیرانات خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی مرادی با اشاره به تلاش سه ساعته عوامل امدادرسان برای نجات یک تبعه خارجی (افغانی) در ویلای شهر اوشان، فشم و میگون گفت: متأسفانه بعد از سه ساعت تلاش نیروهای امداد و نجات سرانجام جنازه یک نفر از اتباع خارجی افغانی که کار نگهبانی از ویلایی در روستای رودک از توابع شهر اوشان را برعهده داشت و در جریان جاری شدن سیل در زیرزمین محبوس شده بود، پیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از خاتمه عملیات امداد و نجات در شهر اوشان، فشم و میگون در ساعت ١٥ امروز خبر داد و اظهار داشت: با تلاش عوامل راهداری، بخشداری و دو شهرداری اوشان، فشم و میگون و رودبار و قصران توانستیم تمامی مسیرهای آبرو که درجریان جاری شدن سیل مسدود شده بودند را بازگشایی کنیم.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری تهران درخصوص میزان خسارات وارد شده در سیل دیشب شهرستان شمیرانات تصریح کرد: کار بررسی و کارشناسی تعیین میزان خسارت به باغات کشاورزی شهرستان شمیرانات تا حدود زیادی انجام گرفته اما جمع‌‌‌‌‌‌بندی نهایی آن تا اوایل هفته آینده اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 استانداری تهران امداد و نجات سیل شمیرانات کارشناسی موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۶۱۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو صدرنشین اسلحه اپه در لیگ شمشیربازی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، لیگ برتر باشگاه های کشور در فصل ٠٣-١٤٠٢ با برگزاری ١٨ دیدار باقی مانده دور رفت و ٣٥ دیدار دوربرگشت اسلحه اپه طی روزهای پنجشنبه و جمعه (١٣ و ١٤ اردیبهشت) پیگیری شد.

این دیدارها در قالب هفته دوم اسلحه اپه در شرایطی برگزار شد که تیم قارتال آذربایجان به علت عدم حضور از لیگ حذف شد.

درپایان ٥٣ دیدار برگزار شده در این هفته، تیم چادر ملو با ٤٢ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفت، تیم آترا ارتوپد با ۴۰ امتیازدوم شد و تیم فولاد مبارکه سپاهان هم با ۳۸ امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

در جدول رده بندی تیم های صدر مشهد و صنعت پلاس به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

در هفته پایانی لیگ برتر شمشیربازی در اسلحه اپه، این پنجم تیم به عنوان تیم های صدرنشین برای تعیین رده بندی نهایی با هم رقابتخواهند کرد.

کد خبر 6095952

دیگر خبرها

  • رعد و برق بلای جان دام‌های عشایر در فارس شد
  • شمار کشته‌شدگان سیل در برزیل به ۵۷ نفر رسید
  • گمرک پرویزخان رتبه نخست ترانزیت خارجی از مسیر ایران را کسب کرد
  • طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد/ خسارت به کشاورزی + فیلم
  • چادرملو صدرنشین لیگ برتر شمشیربازی اسلحه اپه شد
  • چادرملو صدرنشین اسلحه اپه در لیگ شمشیربازی شد
  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین ۱۴۰۳
  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی
  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین‌ماه
  • پاس قم فاتح لیگ برتر کاراته/ قهرمان لیگ آینده سازان معرفی شد