Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: امام جمعه اهواز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه برجام، گفت: چنانچه سه کشور اروپایی تضمین های لازم را در تامین منافع جمهوری اسلامی ندهند ایران از برجام خارج و کار غنی سازی صنعتی را در مقیاس وسیع تر از سرمی گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در خطبه های امروز  نماز جمعه اهواز ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: همه نمازگزاران و مردم را به داشتن تقوای الهی دعوت می‌کنم چرا که تقوا رمز پیروزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی ضمن گرامیداشت ماه مبارک رمضان و سالروز ولادت باسعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) د رنیمه این ماه، افزود: مومنان را در این ماه مبارک به تلاوت قرآن ، صدقه دادن ، صله ارحام ، نگه داشتن زبان و گوش و پرهیز از همه محرمات الهی توصیه می کنم.

 

 

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان اذعان داشت: رحمت خداوند بر مومنان به قدری است که نفس ها در کارنامه اعمال ما تسبیح ثبت و درهای آتش بر روی همه بندگان خدا بسته می شود.

 

 

وی با تاکید بر لزوم بهره و  استفاده بیشتر از این ماه مبارک و فضائل بسیار آن، بیان داشت::کسی که نتواند از این ماه رحمت و مغفرت بهره بگیرد و خودسازی کند شقی و بدبخت است.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان همچنین  به سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر اشاره کرد و گفت: سوم خرداد به دلیل وقوع حادثه‌ای معجزه آسا نامگذاری شد، چراکه رزمندگان ما با دستانی خالی و در حالی که در تحریم مطلق بودیم در برابر دشمن پیروز شدند.

 

 

وی تاکید کرد: پیروزی رزمندگان ما در حالی بود که صدام آغازگر جنگ بود و کل دنیا برای پشتیبانی با او متحد شده بودند، اما رزمندگان اسلام ایستادند ، استقامت ، پایداری و جانفشانی آنها و تفضل الهی سبب پیروزی ما در فتح معجزه گونه خرمشهر قهرمان از چنگال نظامیان بعثی عراق بود.

 

 

آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه فتح خرمشهر در سوم خرداد 1361 وعده نصرت الهی بود، تصریح کرد : در طول 40سال انقلاب اسلامی خداوند حامی ملت ایران در برابر توطئه های گوناگون جبهه استکبار بود .

 

 

وی اضافه کرد: همچنین پیروزی ما در جنگ ، پیروزی بر امریکا ، اسرائیل ، ارتجاع عرب ، کشورهای اروپایی و بیش از 30 کشور حامی صدام بود، خداوند را شاکریم که دست همه توطئه گران را قطع کرد و ملت ایران در چشم جهانیان سرافراز کرد.

 

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری  همچنین به چهارم خرداد و روز مقاومت و ایستادگی دزفول اشاره و بیان داشت: : امروز نیز روز مقاومت و پایداری ملت ایران است ولی به دلیل اینکه دزفول بیشترین مقاومت را در برابر موشک‌های دشمن داشت، این روز ویژه با نام دزفول آمده است.

 

 

وی خاطر نشان کرد: دزفول بیشترین مقاومت را در برابر تجاوزات رژیم بعثی در هشت سال دفاع مقدس داشت و مردم صبور و مقاوم آن دین خود را به اسلام و ایران عزیز ادا کردند.

 

 

آیت الله موسوی جزایری اذعان داشت: رژیم بعثی عراق برای درهم شکستن مقاومت مردم مومن و مقاوم دزفول 176موشک به این شهر شلیک کرد ولی مردم آن همچون کوه در برابر متجاوزان ایستادند و امید دشمن را به یاس تبدیل کردند.

 

 

وی در ادامه خطبه های نماز جمعه اهواز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه برجام، اظهار کرد: سخنان متین ، خردمندانه و راهگشای مقام معظم رهبری فصل الخطاب است و چنانچه سه کشور اروپایی تضمین های لازم را در تامین منافع جمهوری اسلامی ندهند ایران از برجام خارج می شود و کار غنی سازی صنعتی را در مقیاس وسیع تر از سرمی گیرد.

 

 

آیت الله موسوی جزایری  با بیان اینکه دولت نیز بداند این دستورالعملی که رهبری فرموده‌اند خیلی ارزشمند و سازنده است، بیان داشت: جوانان کشور ما در دوران جنگ تحمیلی صدام و در حقیقت آمریکایی‌ها و همپیمانانش را شکست دادند از این رو دشمنان بدانند امروز نیز فرزندان و جوانان ما همچنان در صحنه هستند.

 

 

وی با تاکید بر اینکه شرط ماندن ایران در برجام تضمین اروپا در تامین منافع جمهوری اسلامی ایران مطابق با فرمایش های مقام معظم رهبری است، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران تاکنون به تعهدات برجامی خود عمل کرده و آژانس اتمی نیز بارها اجرای کامل تعهدات جمهوری اسلامی ایران منطبق با معاهده بین المللی برجام را تائید کرده است.

 

 

امام جمعه اهواز خاطر نشان کرد: آمریکا دولتی پیمان شکن با خوی استکباری است که به هیچ معاهده بین المللی و منطقه ای پایبند نیست و یاوه سرایی های اخیر دولت آمریکا علیه ملت و دولت ایران نشانه شکست و حقارت آنان در برابر نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران است.

 

پایان پیام/472

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان برجام خبرگزاری شبستان نمایشگاه قرآن کریم دولت نمایشگاه قرآن مجلس مصلی تهران مسجد حسن روحانی شرط ماندن ایران در برجام امام جمعه اهواز آزاد سازی خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۶۱۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، معاون اجرایی رییس جمهور در اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه با اشاره به تحولات امسال کشورمان به ویژه عملیات وعده صادق افزود:: این موفقیت نشات گرفته از فرهنگ شهید و شهادت است. منصوری  با بیان اینکه ما در حوزه های اقتصادی، شاخص های نرخ بیکاری، کنترل نقدینگی و افزایش تولید رو به پیشرفت هستیم، گفت: کم و کاستی هایی داریم، اما برای رسیدن به اهداف، ظرفیت ها و ابزارهای لازم وجود دارد. منصوری با اشاره به اینکه در دوره عزت و اقتدار جمهوری اسلامی به سر می بریم، عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران میدان داری می کند. معاون اجرایی رییس جمهور با تاکید بر اینکه مردم کهگیلویه و بویراحمد تجلی غیرت و مردمانی سراسر نور و سلحشور هستند، اظهار کرد: بواسطه شهدا الگوهای موفقی به منصه ظهور گذاشته شد و کشور ما سرشار از اسطوره ها است. منصوری ترویج فرهنگ شهادت را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: این سرمایه معنوی شیعه باید مورد توجه قرار بگیرد و قرارگرفتن در این مسیر به معنای ایستادن در جای درست است. وی به تحولات دنیا اشاره کرد و ابراز داشت: روز به روز بر قدرت جبهه مقاومت با محوریت ایران افزوده می شود. منصوری گفت: امروز شاهد شکل گیری آرایش متفاوتی در جهان هستیم و در مسئله غزه، وعده صادق و طوفان الاقصی اقدامات متفاوتی را دیدیم. معاون اجرایی رئیس جمهوری اضافه کرد: تحولاتی در حال شکل گیری است که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان نظم نوین یاد کردند.    

دیگر خبرها

  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • دستاوردهای عملیات‌ وعده صادق ‌در عرصه علم و فناوری چه بود؟
  • خیر انسان در حرکت در مسیر الهی است
  • عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است
  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • چگونه عملیات بیت المقدس موفق شد؟
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • علل موفقیت در فتح خرمشهر از زبان سرهنگ عراقی + ویدیو