Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-06@22:09:15 GMT

جاسوس اسرائیل در الجزایر به ۱۰ سال زندان محکوم شد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۶۱۳۰۷

به گزارش اکوفارس به نقل از ایرنا، دادستان شهر بجایه برای این فرد، درخواست حکم حبس ابد کرده بود، اما در نهایت او به پرداخت ۵۰ هزار دینار جریمه نقدی (حدود ۴۴۰ دلار) و ۱۰ سال زندان محکوم شد.
این وبلاگ نویس الجزایری سال ۲۰۱۷ میلادی و در پی اعتراض مردم به قانون بودجه این سال، با سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی مصاحبه‌ای انجام داده بود که پس از آن نیرو‌های امنیتی فعالیت‌های او را زیر نظر گرفتند و پس از بازرسی خانه و رایانه شخصی او متوجه شدند او با افرادی در فلسطین اشغالی ارتباط دارد و از صهیونیست‌ها خواسته بود در حوادث این شهر دخالت کنند و حتی اطلاعاتی نیز در مورد حوادث این شهر و اطراف آن در پی تصویب قانون بودجه سال ۲۰۱۷ به صهیونیست‌ها داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تارنمای «الشروق» الجزایر نیز در این خصوص نوشت، یکی از صهیونیست‌هایی که این وبلاگ نویس الجزایری با او در ارتباط بود، از او خواسته بود در قبال دریافت مبالغی پول، اطلاعاتی در مورد اموال یهودیان در الجزایر در اختیار او قرار دهد.
دادستانی بجایه نیز اعلام کرده است این الجزایری که قصد رفتن به فلسطین اشغالی را داشت، از صهیونیست‌هایی که با آن‌ها در ارتباط بود، خواسته بود او را به یک مقام رسمی متصل کنند و اینگونه او به یک افسر دستگاه امنیت رژیم صهیونیستی و سخنگوی وزارت خارجه این رژیم معرفی شده بود و با او مصاحبه‌ای انجا داده و در مقابل او هم از این شهروند الجزایری خواسته بود اطلاعاتی در مورد مردم الجزایر به او بدهد.
این شهروند الجزایری در پاسخ به این اتهامات وارد شده مبنی بر جاسوسی برای رژیم صهیونیستی گفته بود، قصد داشته تحقیقاتی در این مورد انجام دهد که آیا رژیم صهیونیستی در حوادث آن زمان بجایه دست دارد یا نه و به همین دلیل باشخصیت‌های اسراییلی تماس برقرار کرد و برای جلب اعتماد آن‌ها، اطلاعاتی در اختیارشان قرار داد، اما هدف او کمک به مقام‌های الجزایری برای کشف طرح‌ها و توطئه‌های صهیونیست‌ها بوده است.
الجزایر هیچ گونه رابطه‌ای با رژیم صهیونیستی ندارد و پیوسته از حقوق مشروع مردم فلسطین حمایت کرده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۶۱۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار آنروا درباره عواقب هرگونه تجاوز صهیونیست‌ها به رفح

آژانس آنروا درباره پیامدهای فاجعه‌بار هرگونه حمله رژیم صهیونیستی به رفح در جنوب نوار غزه که بیش از ۱.۴ میلیون غیرنظامی که اغلب آنها کودک هستند را در خود جای داده، هشدار داده و تاکید کرد ما رفح را ترک نمی‌کنیم. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در سایه تداوم تهدیدات مقامات صهیونیست برای حمله به رفح در جنوبی‌ترین نقطه نوار غزه، رادیو ارتش رژیم اشغالگر امروز اعلام کرد که ارتش این رژیم تخلیه حومه شرقی منطقه رفح را آغاز کرده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از ساکنان شهر رفح در منطقه شرقی آن می‌خواهیم فوراً آنجا را تخلیه کنند و به سمت منطقه المواصی بروند.

رادیو ارتش رژیم اشغالگر همچنین از گفتگوی یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم اشغالگر با آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا درباره تخلیه رفح خبر داد.

همچنین رسانه‌های عبری گزارش دادند که بزالل اسموتریج وزیر دارایی این رژیم گفته است که تاخیر در ورود ارتش اسرائیل به رفح به این رژیم و اهداف جنگی آن آسیب می‌زند و همچنین فرصت بازگرداندن گروگان‌ها (اسرای صهیونیستی در غزه) را بین می‌برد.

بر این اساس این وزیر فاشیست کابینه رژیم اشغالگر اعلام کرد که ارتش اسرائیل باید امروز وارد رفح شود و دشمن را شکست دهد.

از طرف دیگر در میان هشدارهای متعدد درباره عواقب هرگونه حمله رژیم اشغالگر به رفح، آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) اعلام کرد که حمله اسرائیل به رفح به معنای افزایش رنج و مصیبت غیرنظامیان و بیشتر شدن تلفات جانی بوده و عواقب آن برای 1.4میلیون انسانی که در این منطقه هستند ویرانگر خواهد بود.

این آژانس وابسته به سازمان ملل تاکید کرد که ما هرگز رفح را ترک نمی‌کنیم و تا زمانی که امکان داشته باشد حضور خود را در این منطقه حفظ خواهیم کرد و به ارائه کمک‌های نجات بخش به مردم ادامه خواهیم داد.

این درحالی است که چند روز قبل رسانه‌های عبری گزارش دادند ارتش اسرائیل تمامی آماده سازی‌ها برای یورش زمینی به رفح را به اتمام رسانده و منتظر دستور بخش سیاسی است.

«امیر بوحبوط» کارشناس نظامی صهیونیست در گزارشی در پایگاه عبری والا به این منظور نوشت: عملیات حمله زمینی به رفح در چند مرحله به انجام خواهد رسید، در مرحله اول ساکنان آن تخلیه و از این منطقه بیرون برده خواهند شد، بعد از حملات توپخانه‌ای و هوایی تمامی زیر ساخت‌های رفح را از بین خواهند رفت تا پس از آن پیشروی زمینی برای از بین بردن افراد مسلح موجود در آن آغاز ‌شود.

این درحالی است که گروه‌های مقاومت فلسطین بارها درباره هر تحرک رژیم اشغالگر برای حمله به رفح، به این رژیم هشدار داده و تاکید کرده‌اند رزمندگان مقاومت آماده مقابله با نیروهای صهیونیست در رفح هستند و سناریو شکست ارتش اسرائیل در رفح به شکلی بدتر از سایر مناطق غزه، برای این رژیم تکرار خواهد شد.

ایهود باراک: حمله به رفح یک اشتباه بزرگ راهبردی استمحدودیت‌ها و تنگناهای رژیم صهیونیستی برای حمله به رفحبلینکن: حمله به رفح خسارتی فراتر از انتظار به همراه دارد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتراف جاسوس ها درباره اطلاعاتی که به «گروه ۴۰۰» داده‌اند | افشای جزئیات شکست جاسوسی آمریکا و انگلیس
  • هشدار آنروا درباره عواقب هرگونه تجاوز صهیونیست‌ها به رفح
  • صهیونیست‌ها در مخمصه!
  • چرا حمله صهیونیست‌ها به رفح محکوم به شکست است؟
  • اتحاد ملت‌ها، انزوای صهیونیسم
  • هلاکت ۳ نظامی صهیونیست در کرم ابوسالم
  • مقامات صهیونیست: اسرائیل در جنگ غزه به بن‌بست خورده است
  • هشدار مصر به اسرائیل ؛ زرنگی ناشیانه صهیونیست‌ ها در طرح حمله به رفح
  • اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • مغضوب قطری‌ها در دو ماه، ۱۱ کیلو کم کرد!