Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرعتي زن تيم ملي واليبال ايران گفت: من فکر مي کنم عملکرد تيمي ما مي تواند بهتر از اين باشد و قطعاً همين اتفاق هم رخ خواهد داد.
به گزارش خبرنگار اعزامي فارس از فرانسه،‌ علي شفيعي پس از شکست 3 بر يک تيم ملي واليبال ايران برابر فرانسه درمورد اين مسابقه اظهار داشت: فکر مي کنم خيلي بهتر از چيزي که نشان داديم مي توانستيم بازي کنيم، اما به هر حال بازي اول ما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اميدوارم روزهاي آينده بتوانيم نتايج بهتري کسب کنيم و پيروز شويم تا در روند صعودي قرار بگيريم.
وي ادامه داد: فرانسه تيم خيلي خوبي است و واليبال را به خوبي بازي مي کند. آنها مانند اعضاي بدن کاملاً با هم هماهنگ هستند. برخي مواقع حتي بدون فکر مي توانند بازيکن مدنظرشان را پيدا کنند. در دو بازي آينده بايد پيروز شويم که فکر مي کنم اينگونه هم بشود.
شفيعي خاطرنشان کرد: فرانسه ميزبان بود و قطعاً اين موضوع هم در نتيجه بازي بي تاثير نبود، اما واقعاً ميزباني آنها به گونه اي نبود که به ما فشار زيادي وارد کند. من فکر مي کنم عملکرد تيمي ما مي تواند بهتر از اين باشد و قطعاً همين اتفاق هم رخ خواهد داد.
سرعتي زن تيم ملي واليبال ايران گفت: مردم ايران نگران نباشند. تيم ايران تغييرات زيادي داشت و بسياري از نفرات تيم ايران جوان شده اند. انشالله با حمايت هاي مردم و دعاي خير آنها در اين ماه مبارک بتوانيم به شرايط خيلي خوبي برسيم.
انتهاي پيام/ک

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۶۷۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سرداز آزمون و هم تیمی هایش در رم

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال ناپولی و آ اس رم ایتالیا از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در ورزشگاه «دیه‌گو آرماندو مارادونا» شهر ناپل پیگیری شد که با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.

پائولو دیبالا (۵۹ - پنالتی) و تامی آبراهام برای رم و همچنین ماتیاس اولیویرا (۶۵) و اوسیمن (۸۵ - پنالتی) برای ناپولی گلزنی کردند.

سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران تا دقیقه ۶۹ برای رم بازی کرد که روی گل اول تیمش هم تأثیرگذار بود. مهاجم تیم ملی ایران در دقیقه ۵۶ با تأثیرگذاری روی توپ و خطای ژسوس مدافع ناپولی باعث گرفتن پنالتی برای تیمش شد تا پائولو دیبالا آن را تبدیل به گل نخست این بازی کند. تأثیرگذاری آزمون روی این گل باعث شد تا بار دیگر رسانه‌های فوتبال اروپا به خصوص کشور ایتالیا روی عملکرد این بازیکن زیر نظر دروسی سرمربی جالوروسی مانور دهند.

ناپولی و رم با این تساوی به ترتیب ۵۰ و ۵۹ امتیازی شدند. با این نتیجه شاگردان دروسی در جالوروسی همچنان امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل اینده اروپا هستند تا شاید بتوانند جایگاه پنجم خود را در جدول بهبود بخشند.

کد خبر 6091488

دیگر خبرها

  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سرداز آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم
  • عملکرد دستگاه‌ها در اجرای اعتبارسنجی هماهنگ بانکی بررسی شد
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • برای تقویت حافظه چی بخوریم بهتر است؟
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است