Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@20:50:50 GMT

37 قلم داروی تقلبی در فردیس کشف شد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۷۰۵۵۵

37 قلم داروی تقلبی در فردیس کشف شد

کرج-ایرنا- مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان فردیس گفت: 37 قلم داروی تقلبی و غیرمجاز از یک کارگاه تولیدی در فردیس کشف و ضبط شد.

یوسف فتح آبادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر فعالیت غیر قانونی یک کارگاه تولید دارو در فردیس، بازرسان اتاق اصناف با همکاری پلیس اداره آگاهی و کارشناسان بهداشت و درمان ازاین کارگاه این بازرسی به عمل آوردند که صحت موضوع مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: عوامل این کارگاه در زیر زمین منزل مسکونی اقدام ضمن ترکیب داروهای تقلبی و غیر مجاز و با برچسب های داخلی و خارجی آنها را به بازار عرضه می کردند.
فتح آبادی، ارزش ریالی داروهای تقلبی کشف شده در این مکان را یک میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: دراین زمینه پرونده ای تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.
مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان فردیس گفت: در ایام ماه مبارک رمضان نظارت بر واحدهای صنفی توسط بازرسان اتاق اصناف فردیس تشدید شده است.
فتح آبادی افزود: برای حمایت از مصرف کنندگان در 2 نوبت صبح و عصر ، مکان های عرضه زولبیا و بامیه، گوشت، برنج، مرغ، خرما، میوه و لبنیات رصد و در صورت تخلف اعمال قانون می شود.
7413/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد دارو تقلبي و غيرمجاز فرديس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۰۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ رسول قنبری گفت: شهرستان اسدآباد دارای ۱۲۰ واحد نانوایی بوده که سهمیه تخصیصی آرد به هر یک از این نانوایی‌ها شش کیسه است و به تبع آن به علت کم بودن تخصیص این سهمیه آرد تا حدودی با مشکل مواجه هستند.

او در ادامه از پلمب ۴۶ واحد صنفی متخلف این شهرستان در سال گذشته خبر داد و گفت: به منظور کنترل بازار در سال گذشته بیش از ۱۱ هزار و ۲۰۰ مورد بازرسی از صنوف شهرستان انجام گرفت که در این رابطه ۱۷۷ پرونده صنوف متخلف به تعزیرات معرفی و ۴۶ مورد نیز پلمب شد.

رئیس اتاق اصناف اسدآباد در ادامه با اشاره به فعالیت ۴۷۰۰ کسبه دارای پروانه در شهرستان اسدآباد گفت: در سال گذشته ۵۷۰ مورد جواز کسب و پروانه جدید توسط اتاق اصناف برای واحد‌های صنفی شهرستان صادر شده است.

قنبری با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم در این بین هنوز ۶۰۰ واحد صنفی بدون کسب پروانه در سطح شهرستان فعالیت دارند، اظهار کرد: در صورت شناسایی چنین واحد‌های صنفی بدون پروانه کسب علاوه بر اخطار لازم، برخورد می‌شود.

دیگر خبرها

  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • مکمل خارجی و وارداتی نداریم | بیشترین تقلب در این مکمل‌هاست | روش‌ های تشخیص مکمل اصل از تقلبی 
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه تهران - کرج
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند