Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-05-04@03:59:38 GMT

زیبایی برادر زاده پرنسس دایانا جنجالی شد! +عکس

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۷۰۸۳۵

زیبایی برادر زاده پرنسس دایانا جنجالی شد! +عکس

زیبایی «خیره کننده» برادرزاده پرنسس دایانا سؤال برانگیز شد!

کیتی اسپنسر Kitty Spencer برادرزاده ی پرنسس دایانا متولد سال ۱۹۹۰ میلادی است و ۲۸ سال سن دارد. او در عرصه ی مدلینگ فعالیت می کند.

کیتی اسپنسر در آخرین مصاحبه اش گفته در سنین کودکی و نوجوانی هرگز به مدل شدن فکر نمی‌کرد و همیشه هم مادرش او را تشویق می‌کرده تا به جای مدلینگ، تحصیلاتش را ادامه بدهد ولی کم کم به سمت مدلینگ کشیده شد و الآن یکی از مدل‌های معروف جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسپنسر در سال‌های اخیر برای برندهای صاحب‌نامی کار مدلینگ انجام داده که معروف‌ترین‌شان دولچه و گابانا است. این زن از دست خبرنگارها و عکاس ها درامان نیست! و ابراز ناراحتی می کند.

مراسم ازدواج پرنس هری و مگان مارکل به پایان رسیده است با این حال هنوز هم حاشیه های این ازدواج از اخبار سایت ها و مجلات رخت برنبسته و کماکان اخبار حواشی این ازدواج منتشر می شود. یکی از این حواشی بنا به آنچه منتشر شده “زیبایی شگفت انگیز” برادرزاده ی پرنسس دایانا به نام کیتی اسپنسر است.

کاربران فضای مجازی این سؤال را می پرسند: چرا شاهزاده هری با کیتی اسپنسر که به نظر از مگان مارکل زیباتر است ازدواج نکرده است؟!



پیش از این قصد کیتی اسپنسر برای ازدواج با یک میلیونر ایتالیایی که بیست سال از او بزرگتر بود در رسانه ها بازتاب یافته و منتشر شده بود.

ساتین

منبع: ساتین

کلیدواژه: ازدواج با شاهزاده پرنس هری و مگان مارکل عروسی پرنس هری عکس دختر زیبا عکس زن زیبا لباس شیک مجلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۰۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: فعالیت کارگران با وجود همه سختی‌ها در مجموعه مدیریت شهری، سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدسلمان قاضی‌عسگر در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرداری منطقه ۹ اظهار کرد: کارگران شریف در لباس خدمت به شهر وظایف سخت و سنگینی را عهده‌دار هستند و همین موضوع اهمیت نیروی انسانی و ارج نهادن به زحمات آن‌ها را پراهمیت‌تر می‌کند.

وی ادامه داد: فعالیت کارگران با وجود تمام سختی‌ها در مجموعه مدیریت شهری، سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروند هدیه می‌دهد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهرداری منطقه دارای کارگران همدل، دلسوز و هماهنگ است که این موضوع موجب هم‌افزایی در شهرداری منطقه شده است.

قاضی‌عسگر با بیان اینکه تکریم کارگران وظیفه تک تک ما است، گفت: کارگران زحمت‌کش ما را در ساختن شهری آباد و شایسته فرزندانمان با دست‌های پینه بسته خود یاری می‌کنند، از این رو باید از آنها تشکر کرد و به احترام آنها سر تعظیم فرود آورد.

به گزارش ایمنا، به‌مناسبت هفته و روز کار و کارگر مراسم تجلیل از کارگران نمونه منطقه ۹ شهرداری اصفهان با حضور شهردار منطقه و کارگران معاونت خدمات شهری و فضای سبز این منطقه برگزار شد؛ در منطقه ۹ شهرداری اصفهان در آستانه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم جمعی از مدیران شهرداری با حضور در مدارس این منطقه ضمن تکریم مقام معلم به ادای احترام و قدردانی از معلمان این منطقه پرداختند و بیش از ۵۰۰ پیامک تبریک از زبان مدیر منطقه به معلمان ارسال شد.

کد خبر 749694

دیگر خبرها

  • علیرضا بیرانوند رسما وارد صنعت مدلینگ شد + فیلم
  • برادر مهران غفوریان عکس پدرشان را منتشر کرد
  • شهرداری بر پرداخت به موقع حقوق کارگران نظارت کند
  • تاثیر عجیب بد جویدن غذا روی زیبایی صورت
  • علیرضا بیرانوند با آهنگ تتلو وارد صنعت مدلینگ شد؛ رخ عقاب! + فیلم
  • جراحت وحشت لب شجاع خلیل زاده بعد از برخورد با مهرداد محمدی + عکس
  • گزارش سایت آمریکایی از رقیب‌ ایرانی لی در استانبول
  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد
  • سوسک شب رو به این زیبایی! (عکس)
  • پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر