Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@03:48:23 GMT

89.4 درصد سلماسی ها باسواد هستند

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۷۱۰۵۲

89.4 درصد سلماسی ها باسواد هستند

علیرضا رضایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حدود 17 هزار نفر از شهروندان سلماس در این رده سنی بیسواد هستند و طبق سرشماری 2 سال گذشته، یک هزار و 400 نفر شهروند نیز در مورد سواد خود اظهار نظر نکرده اند.
وی بیان کرد: بیش از 67 درصد افراد بیسواد در سلماس را بانوان و 33 درصد را آقایان تشکیل می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به فعالیت 30 آموزش دهنده در این شهرستان اضافه کرد: تعداد ثبت نام کننده ها در سال 96 در سلماس، یکهزار و 658 نفر بوده که از این میزان یکهزار و 250 نفر موفق به دریافت کارنامه قبولی شده اند.
وی ادامه داد: دست یابی به اهداف بخش سوادآموزی و مبارزه با بی‌سوادی که در برنامه ششم توسعه تدوین شده نیازمند همکاری تمامی نهادهاست و امیدواریم بتوانیم با هم افزایی در این بخش، زمینه بهبود وضعیت باسوادی را فراهم کنیم.
به گزارش ایرنا شهرستان سلماس با 196 هزار و 546 نفر جمعیت در شمال آذربایجان غربی قرار دارد.
7125/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 آذربایجان غربی درصد سلماس باسواد سلماسی موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۱۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰ درصد ازخط متروی کرج ریل گذاری شد

رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج گفت: تا کنون ۷۰ درصد از ریل گذاری خط متروی کرج انجام شده است.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079181 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • مصدومیت سه تن در سانحه رانندگی محور ارومیه - سلماس
  • حادثه رانندگی در محور  ارومیه _ سلماس
  • هوشیاری یک چوپان سلماسی جان ده‌ها نفر را نجات داد
  • نارنجک جنگی سالم در سلماس کشف شد
  • اجرای ۱۵ طرح عمران شهری در سلماس 
  • کشف نارنجک جنگی سالم در سلماس
  • سوگواری سلماسی‌ها به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • مصدومیت ۷ تن در تصادف زنجیره‌ای در محور ارومیه-سلماس
  • تاکیدامام جمعه سلماس بر حمایت از اجرای طرح نور
  • ۷۰ درصد ازخط متروی کرج ریل گذاری شد